وجود ۱۱۴ یتیم در شهرستان کردکوی

صادقی گفت: در شهرستان کردکوی ۱۱۴ یتیم داریم که سرانه ایتام ما ۲۰۰ هزار تومان است و باید تلاش کنیم بتوانیم حمایت از ایتام را به سرانه کشوری برسانیم.

«عباس صادقی جزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کمیته امداد با پویش ایران مهربان و ایران همدل برنامه های خود را در ماه مبارک رمضان پیگیری می کند.

 

مدیر کمیته امداد کردکوی ادامه داد: در سطح استان گلستان 19 هزار یتیم و 12 هزار فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد است و به تناسب این جمعیت در شهرستان کردکوی 114 یتیم و 234 فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد شهرستان قرار دارد.

 

صادقی یادآور شد: تفاهم نامه ای با سپاه و بسیج منعقد کردیم که همراه و همدوش ما برای جذب حمایت های و ایتام فعالیت کنند و در شب های لیالی قدر این انگیزه بین مردم بیش از گذشته به چشم می خورد که از مستمندان و ایتام حمایت کنند.

 

وی ابراز داشت: سرانه ایتام در سطح کشور 552 هزار تومان است و در سطح استان گلستان این عدد 219 هزار تومان برآورده شده و باید تلاش بیشتری در این زمینه اتفاق بیفتد.

 

مدیر کمیته امداد کردکوی  متذکر شد: در شهرستان کردکوی 114 یتیم داریم که سرانه ایتام ما 200 هزار تومان است و باید تلاش کنیم بتوانیم حمایت از ایتام را به سرانه کشوری برسانیم.

 

صادقی ابراز داشت: خیران می توانند با ارسال عدد یک به سامانه 3000333317 در پویش ایران مهربان و حمایت از ایتام مشارکت کنند و همچنین در این شب ها پایگاه های کمیته امداد آماده راهنمایی خیران در این امر خداپسندانه است.

 

کد خبر 1053518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha