قدردانی یمن از پاسخ موشکی مقاومت فلسطین دربرابر حملات رژیم صهیونیستی

وزارت امور خارجه یمن حمله رژیم صهیونیستی به قدس و مسجدالاقصی و نمازگزاران را محکوم کرد و از پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از انصارالله، وزارت امور خارجه یمن در بیانیه ای با عبارات شدید اللحنی حملات و جنایات رژیم صهیونیستی در قدس شریف از جمله یورش به مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران و کشتار و دستگیری غیرنظامیان را محکوم کرد.

 

این وزارتخانه در این بیانیه اعلام کرد: حق ملت فلسطین پاسخ و دفاع از خود است که همه قوانین و منشورهای بین المللی آن را تضمین کرده اند.

 

در این بیانیه از پاسخ موشکی مقاومت فلسطین دربرابرحملات رژیم صهیونیستی قدردانی شد و پایداری ملت فلسطین و دفاع و حمایت از شرف و حقوق غصب شده شان را ستود.

 

این وزارتخانه اعلام کرد: پایداری و مقاومت فلسطین همان صخره ای است که همه برنامه های رژیم صهیونیستی با آن متلاشی خواهد شد.

 

این بیانیه نسبت به پیامدهای ناشی تشدید حملات صهیونیستی بر امنیت و ثبات منطقه هشدار داد و از جامعه بین المللی و در راس آن شورای امنیت خواست تا مسئولیت خود را نسبت به حفاظت از مردم فلسطین و بازگرداندن حقوق غصب شده شان برعهده بگیرد.

 

این وزارتخانه دوباره بر موضع مخالف یمن نسبت به هر نوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید و اعلام کرد: دولت و ملت یمن در کنار ملت فلسطین برای مبارزه به منظور ایجاد کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف ایستاده است.

کد خبر 1055483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha