۳۲ هزار دوز واکسن کرونا وارد  کهگیلویه و بویراحمد شد

کلانتری با تاکید بر اینکه افراد براساس کارت ملی ثبت نام می کنند، گفت: با تلاش های مجموعه دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی تاکنون ۳۲ هزار دوز واکسن وارد استان کهگیلویه و بویراحمدشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱ خرداد ماه) از روند ارائه خدمت به افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن کرونا، نحوه نوبت دهی و نحوه ثبت نام در سامانه بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.
 

«حسین کلانتری» در این زمینه، اظهار کرد: امروز در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا حضور یافتیم و شاهد تلاش گسترده کادر درمان استان هستیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه امکان تزریق مجدد واکسن وجود ندارد، بیان کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در حال انجام ابوده و کادر درمان براساس سند ملی واکسیناسیون اقدام می کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه افراد براساس کارت ملی ثبت نام می کنند، گفت: با تلاش های مجموعه دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی تاکنون ۳۲ هزار دوز واکسن وارد استان شده است.

 

کلانتری با بیان اینکه تاکنون ۲۶ هزار دوز واکسن تزریق شده، عنوان کرد: موقعیت استان خوب است و باید تلاش کنیم مراحل بعدی با سرعت بیشتری عملیاتی شود. 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گروه هایی که در معرض خطر هستند سریع تر واکسن تزریق شود و از میزان مرگ و میر جلوگیری شود. 

 

وی با تاکید بر اینکه سلامت مردم اولویت ما است، اظهار کرد: عادی انگاری یک سم بوده و تا روزی که بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان واکسینه شوند، باید همچنان فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی با دقت بیشتری رعایت شوند.

 

کلانتری با اشاره به اینکه هر صنفی که پروتکل ها را رعایت نکند برابر با قانون برخورد می شود، گفت: میزان ورود واکسن ها به نسیت جمعیت استان مطلوب است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان از کادر بهداشتی استان و تیم های مراقبت، رهگیری و واکسیناسیون قدردانی کرد .

 

گفتنی است استاندار در این بازدید با مراجعه کنندگان نیز به صورت حضوری گفت و گو کرد و اکثریت آنان از اجرای این طرح اعلام رضایت کردند.

کد خبر 1058981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha