گسترش همکاری ستاد فهما و کانون خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری

همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری در راستای ارتقای مشارکت در زمینه های مرتبط با فعالیت هایی با رویکرد فرهنگی هنری گسترش می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در دیدار با مسئول کانون خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری در راستای ارتقای مشارکت در زمینه های مرتبط با فعالیت هایی با رویکرد فرهنگی هنری گسترش می یابد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون ۴۳۹ باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان تاسیس و مشغول فعالیت هستند.

 

به گفته وی این ظرفیت مناسبی برای گسترش و ارتقای مشارکت در زمینه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و نیل به اهداف مشترک با عنایت به ظرفیت های متعالی در کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون خدمت رضوی است.

 

مظاهری گفت: همکاری مشترک در راستای اجرای برنامه ها، همایش ها و دوره های آموزشی در طول سال و مشارکت در برگزاری جشن ها و گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی به ویژه ایام دهه کرامت در مساجد از زمینه های گسترش همکاری ستاد فهما و کانون خدمت رضوی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تحقق اهداف و لزوم توجه به کانون های فرهنگی هنری مساجد، موثر کردن این کانون ها بر مبنای تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای توسعه همکاری های ۲ جانبه، ارتقای مشارکت در زمینه های مرتبط و نیل به اهداف مشترک با عنایت به ظرفیت های متعال از دیگر زمینه های گسترش همکاری ستاد فهما و کانون خدمت رضوی است.

 

وی، برگزاری کارگاه های آموزشی امام شناسی و تبیین سیره رضوی در مساجد، فعال سازی کانون های خادمیاری محلی تحت نظارت و حمایت کانون های مساجد هر منطقه و تعامل در راستای محرومیت زدایی در سطح استان با استفاده از ظرفیت های مردمی تحت پوشش را از دیگر زمینه های گسترش همکاری ستاد فهما و کانون خدمت رضوی عنوان کرد.

 

کد خبر 1059134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha