کمک بهزیستی برای افزایش بازده شنوایی ۷۷ کودک کم شنوا در استان فارس

کشفی نژاد گفت: کاشت حلزون شنوایی در سن زیر ۶ سال حائز اهمیت فراوان است و سال گذشته با پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیون تومان به افزایش بازده شنوایی ۷۷ کودک کم شنوا در استان فارس کمک شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (شنبه 22 خرداد) با اشاره به تامین وسایل کمک توانبخشی مددجویان بهزیستی فارس در جمع خبرنگاران گفت: بهزیستی فارس در سال ۹۹ بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تامین وسایل کمک توانبخشی مددجویان خود هزینه کرده‌ است.

مدیرکل بهزیستی استان فارس افزود: کاشت حلزون شنوایی در سن زیر ۶ سال حائز اهمیت فراوان است و سال گذشته با پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیون تومان به افزایش بازده شنوایی ۷۷ کودک کم شنوا در استان فارس کمک شد.

وی اضافه کرد: در سال قبل ۱۶۱ مددجو نیز کمک هزینه تامین و تعمیر قطعات کاشت حلزون شنوایی به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان دریافت کردند و یک هزار و ۹۰۰ ویلچر، یک هزار عدد تخت و تشک مواج، ۷۰۰سمعک و بیش از ۲۵ میلیون حلقه باطری سمعک میان مددجویان بهزیستی توزیع شد.

مدیرکل بهزیستی فارس با تاکید بر لزوم پیشگیری از معلولیت عنوان کرد: انجام غربالگری ژنتیک قبل از، ازدواج بهترین اقدام در کاهش معلولیت ‌ها است.

کد خبر 1065090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha