حضور حداکثری مردم در انتخابات ضرورت دارد

علیرضابیگی گفت: اگر اشتباهات گذشته جبران نشود و برای رفع شرایط موجود چاره اندیشی نشود، خسارتی بزرگ در انتظارمان خواهد بود.

«احمد علیرضابیگی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری فرصتی تاریخی برای ملت است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با هوشمندی و حکمت ویژه خواستار مشارکت پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری هستند که در این راستا همه باید خود را برای تامین خواسته های رهبری تطبیق دهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تنها راه تحقق منویات رهبری در انتخابات را حضور آحاد مردم در این عرصه دانست و افزود: چنانچه تفکرات متعدد وارد عرصه شوند، نه تنها زمینه های مشارکت سیاسی حداکثری فراهم می شود، بلکه نتیجه انتخاب مردم نیز بسیار بهتر و مطلوب تر از دوره های قبلی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اگر اشتباهات گذشته جبران نشود و برای تبیین شرایط موجود چاره اندیشی نشود، خسارتی بزرگ در انتظارمان خواهد بود، اظهار کرد: در انتخابات امروز مردم باید با دقت، جهت گیری و عملکرد مسوولان تصمیم ساز، تصمیم گیر و جریان های سیاسی مدعی ولایت مداری و اصلاح طلبی را دنبال کنند تا در فرصت مناسب، عکس العمل خوبی نشان دهند.

علیرضابیگی به علاقه مندی آحاد مردم به جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظام مورد علاقه شان اشاره و اضافه کرد: با استقرار جمهوری اسلامی، ملت به عنوان صاحبان کشور شناخته شدند و طی ۴۲ سال گذشته نیز تا پای جان برای تثبیت نظام خود ایستادند و ارزشمندترین دارایی های خود را برای حفظ جمهوری اسلامی ایران فدا کردند تا ایران در عرصه جهانی سرافرازانه ابراز وجود کند.

وی ادامه داد: اما واقعیت این است که در سال های اخیر ترجیح منافع حزبی و سیاسی بر منافع ملی توسط تعدادی از مسوولان اثرگذار، از اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان کاسته است و تهدیدات مربوط به بروز دسیسه های دشمن کاملا جدی است که برای خنثی سازی این توطئه ها حضور پرشور در انتخابات لازم است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم امروز همانند آسیب دیدگانی هستند که محبوب خود را نظاره گر هستند، گفت: اما با این حال مردم، محبوب خود را همچنان دوست دارند و اگر جمهوری اسلامی در ریل انقلاب به حرکت خود ادامه دهد، مردم صحنه های شکوهمند گذشته را  تکرار خواهند کرد.

کد خبر 1067438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha