مشارکت حداکثری مردم ایران مایه خرسندی مستضعفان جهان شد

راعی با اشاره به نگاه امیدوارانه ملت های مستضعف جهان به حرکت جمهوری اسلامی ایران گفت: مشارکت حداکثری مردم ایران مایه خرسندی مستضعفان و آزادی خواهان جهان شد.

«مجتبی راعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به حضور و مشارکت مردم ایران در انتخابات 28 خردادماه گفت: این مشارکت و حضور مردمی در عرصه بین المللی و ملی حایز اهمیت و توجه است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد گفت: نگاه امیدوارانه ملت های مستضعف جهان به حرکت جمهوری اسلامی ایران وجود و  مشارکت حداکثری مردم ایران مایه خرسندی مستضعفان و آزادی خواهان جهان شده است.

 

وی ادامه داد: دشمن برای توقف این حرکت و ایجاد جریان ضد انقلابی در داخل برنامه ریزی گسترده ای داشت اما با وجود این همه تلاش اما دلسوزی مردم نسبت به نظام مانع تحقق اهداف آنان شد و از این پس نیز مسئولان باید اعتماد عمومی با خدمت به مردم جلب کنند.

 

*تلاش و همت همگانی برای خلق حماسه ای ملی

 

راعی با اشاره به مشارکت عمومی مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: تلاش و همت همگانی برای خلق حماسه ای ملی از سوی مردم‏، کاندیدها و متولیان برگزاری انتخابات بکار گرفته شد.

 

وی ادامه داد: نیروهای اجرایی‏، امنیتی، نظارتی و خدماتی برای این رویدادملی در نجف آباد تلاش و همت بالایی داشتند که نقش بسزایی در کشور خواهد داشت.

 

*منتخبین شوراهای اسلامی برای خدمت به مردم گام بردارند

 

فرماندار ویژه نجف آباد با اشاره به اینکه خدمت به مردم یک فرصت و نعمت به حساب می آید‏، گفت: منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ادای این مسئولیت و بهره گیری از معنویت آن تلاش کنند و اعتماد عمومی را برای اعتلای شهرستان بکار گیرند.

 

وی محمود جهانیان‏‌، قربانعلی مؤمنی‏‌، اسماعیل آخوندی، محمد حسن آسیابانی، سکینه ارزانی، حسین بهرامی، شهلامحمودیان،  جوادحجتی، حسن یوسفی نژاد را به عنوان اعضای منتخب شورای اسلامی شهر نجف آباد معرفی کرد.

 

کد خبر 1068501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha