گسترش همکاری ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری با طرح تربیتی چهره به چهره

مظاهری گفت: با انعقاد تفاهم نامه مشترک، همکاری فيمابين ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختياری با طرح تربيتی چهره به چهره، در انجام فعاليت های، فرهنگی، هنری و اجتماعی گسترش می يابد.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با انعقاد تفاهم نامه مشترک، همکاری فيمابين ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختياری با طرح تربيتی چهره به چهره، در انجام فعاليت های، فرهنگی، هنری و اجتماعی گسترش می يابد.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تفاهم نامه همکاری مشترک ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری با طرح تربیتی چهره به چهره به منظور تعامل و هم افزایی بیشتر در انجام فعالیت های، فرهنگی، هنری و اجتماعی منعقد شده است.

 

وی ابراز کرد: بهره گیری از امکانات و توانمندی های طرفین در زمینه های مورد علاقه و برنامه ریزی در اجرای فعالیت های قرآنی، فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با برگزاری حلقه های تربیتی، مشاوره فردی، گروهی از اهداف اجرایی انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری با طرح تربیتی چهره به چهره است.

 

مظاهری، هماهنگی جهت بهره گيری مربيان طرح از امكانات كانون های فرهنگی هنری كه طرح تربیتی چهره به چهره در مجاورت مساجد آن ها برگزار می شود را از دیگر اهداف اجرایی انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری با طرح تربیتی چهره به چهره عنوان کرد.

 

خاطرنشان می شود: در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری با طرح تربیتی چهره به چهره، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیر کانون فرهنگی هنری زائرین امام حسین (ع) و مدیر طرح تربیتی چهره به چهره حضور داشتند.

 

کد خبر 1071611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha