خط تولید البسه اسلامی در مازندران ایجاد می شود

زارع با بیان این که ۵۰۰ هنرجو و دانشجو مد اسلامی در مازندران فعالیت دارند، گفت: این استان بیشترین فارغ التحصیل مد ولباس کشور را دارد و امیدواریم امسال با هماهنگی چند کارخانه تولید البسه، خط تولید این کارخانه ها به تولید مد اسلامی اختصاص داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «عباس زارع» امروز(26تیر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مازندران به حضور حدود 2ساله کرونا ویروس اشاره  و بیان کرد: سال گذشته با وجود تعطیلی مراکز فرهنگی و ممنوعیت برگزاری برنامه هایی که به تجمع مردمی ختم شود، در بحث فضای مجازی و تولید محتوا فرهنگی شاهد اتفاقات خوب بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: همچنین سال گذشته شهر نوشهر به عنوان پایلوت شهر خلاق فرهنگ و هنر انتخاب شد و طراحان ما در حوزه عفاف و حجاب حائز رتبه‌های برتر شدند، طراحی‌های خوبی ارائه شد انجمن مدولباس مازندران آمادگی کامل برای تولید انبوه و عرضه البسه با طرح ایرانی و اسلامی را دارد ولی ارتباطی بین تولیدکنندگان و طراحان وجود ندارد.

 

زارع با بیان اینکه متاسفانه بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر شبکه های فضای مجازی و ماهواره ها مبنای انتخاب مد و لباس در جامعه هستند، تاکید کرد: تقویت بعد فرهنگی، از اولویت‌های ما در جامعه بوده و در دستور کار قرار دارد.

 

وی با بیان این که ۵۰۰ هنرجو و دانشجو لباس و مد اسلامی در مازندران فعالیت دارند، افزود: این استان بیشترین فارغ التحصیل مد ولباس کشور را دارد و امیدواریم امسال با هماهنگی چند کارخانه تولید البسه، خط تولید این کارخانه ها به تولید مد اسلامی اختصاص داده شود.

کد خبر 1076462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha