مسافران به گیلان سفر نکنند/  ورودی‌های استان پرترافیک  است

آقازاده به تعطیلات پیش رو اشاره کرد و ضمن درخواست از مردم برای عدم مسافرت به استان گیلان گفت: کرونا آسیب‌های فراوانی به گیلان وارد کرده که بخشی از آن ناشی از مسافرت‌های غیرضروری است.

«سید علی آقازاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: بحث چند روز تعطیلی که در تهران اعلام شده مشاهده می‌شود جاده‌های مسیرهای مختلف کشور به ویژه مسیر تهران به شمال و ورودی‌های استان گیلان بسیار شلوغ و پرترافیک شده است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس ضمن ابراز نگرانی از ورود خیل عظیمی از مسافران به استان گیلان عنوان کرد: قطعا بایستی مسئولان مربوطه اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از افزایش مسافرت‌ها در نظر بگیرند و اجازه ندهند خودروها از مبدأ خارج شوند.

 

آقازاده وضعیت حال حاضر شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه پرهیز از مسافرت‌ها در وضعیت فعلی بسیار ضروری است تصریح کرد: در همین راستا و به جهت اقدامات پیشگیرانه یکسری جرایم هم برای مسافرت‌ها در نظر گرفته شده که باید اعمال شود.

 

وی گیلان را استانی که از مسافرت‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا آسیب دیده است خواند و ابراز داشت: گیلانی استانی گردشگری و مهمانپذیر بوده و احترام خاصی برای میهمانان خود قائل است اما واقعا به جهت عدم کنترل مسافرت‌ها در وضعیت حاضر دچار مشکلات و چالش‌های زیادی شد.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مسافرت‌ها نه فقط برای خود افراد و خانواده‌هایشان بلکه برای سایر مردم و شهروندان هم مشکلاتی ایجاد می‌کنند خاطرنشان کرد: توقع داریم همه این مسئله را رعایت کنند و از مسافرت‌های غیرضرور و بی‌مورد به استان گیلان پرهیز نمایند.

 

کد خبر 1077486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha