مشکل برق ترمینال فرودگاه جهرم برطرف می شود

جعفرزادگان گفت: با اجرایی شدن عملیات افزایش ظرفیت و تعویض شبکه توزیع برق فرودگاه جهرم مشکل برق سیستم‌های سرمایشی سالن ترمینال مسافربری حل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی جعفرزادگان»، امروز (یکشنبه ۳ مرداد) از آغاز عملیات افزایش ظرفیت و تعویض شبکه توزیع برق فرودگاه جهرم خبر داد و گفت: این مهم در فرودگاه جهرم در حال انجام شدن است.

 

 رئیس فرودگاه جهرم افزود: با توجه به قدمت بیش از ۳۰ ساله شبکه قدیم برق فرودگاه و عدم قابلیت اطمینان و همچنین پایین بودن سطح پایداری شبکه فعلی تعویض شبکه برق فرودگاه ضرورت دارد.

 

 وی ادامه داد: همچنین به منظور رفع مشکل کمبود ظرفیت برق و ارتقای ایمنی و سطح پایداری و حفاظت از زیرساخت‌ها، شبکه و تابلوهای توزیع برق فرودگاه درحال تعویض است.

 

جعفرزادگان خاطرنشان کرد: کار تعویض، نصب و اجرا با همت پیمانکار بخش خصوصی و با نظارت واحد فنی این فرودگاه، اداره کل فرودگاه‌های استان فارس و مدیریت توزیع نیروی برق جهرم در کمترین زمان ممکن در حال انجام است.

 

وی با تاکید بر برطرف شدن مشکل برق فرودگاه جهرم، عنوان کرد: با اجرایی شدن این پروژه، مشکل برق سیستم‌های سرمایشی سالن ترمینال مسافربری نیز حل می شود.

 

رئیس فرودگاه جهرم در پایان گفت: هزینه اجرای این طرح حدود ۱۲ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تامین شده است.

کد خبر 1078826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha