خبرنگاران در جامعه امیدآفرینی کنند

جعفرزاده فهیم گفت:آن چیزی که جامعه کنونی ما بیش از همه به آن نیاز دارد امید است و خبرنگاران در ایجاد امید آفرینی بسیار تاثیرگذار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « هادی جعفرزاده فهیم »  در نشست خبری امروز ( یکشنبه، ۱۷ مرداد) که به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار به فعالان رسانه، گفت:  خبرنگاران حلقه رابط بین مردم و مسئولان هستند و این مطلب مهم و حساس و حلقه اتصال بودن بسیار مهم است.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود با اشاره به  نقش تاثیرگذار خبرنگاری و اینکه شغل پر مخاطره و حساسی است، تصریح کرد: جریان انتقال اطلاعات و اخبار در موضوعاتی همچون  بحران، جنگ، حوادث و ... این انعکاس اخبار با حضور خبرنگار محقق شده و خبر بهنگام به افکار عمومی و جامعه منتقل شود.

 

وی ادامه داد: خبرنگاری جزو مشاعل سخت محسوب می شود و در شفاف سازی عملکردها در همه حوزه ها به خصوص مدیریت کلان و منطقه ای  این خبرنگار است که می تواند عملکردها را رصد و  بر برنامه ها نظارت داشته باشد و این امر بر افکار عمومی و عملکرد مدیران تاثیرگذار است.

 

جعفرزاده به نقش بی بدیل خبرنگاران در هدایت افکار عمومی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات مهم، نقش خبرنگاران در پیشبرد برنامه های دولت است که تبیین درست نقش ها می تواند در همراهی افکار عمومی( مردم) و انسجام آن کمک کند.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود با بیان اینکه  در برخورد با مسائل کشور اگر خبرنگار نگاهش نقد منصفانه به همراه نداشته باشد باعث تشویش اذهان عمومی می شود، اظهار کرد: خبرنگار در ارتقا فرهنگ جامعه نقش بی بدیل دارید و  با استفاده از قلم و ابزار نشر خبر و  با رصد و  انعکاس خبر  در تولید و ایجاد سرمایه های اجتماعی می تواند موثر باشد. 

 

کد خبر 1083099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha