کتاب سرگرمی و آموزشی «کودک و استاندارد» در کردستان چاپ شد

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: به همت معاونت استانداردسازی و آموزش، کتاب سرگرمی و آموزشی «کودک و استاندارد» در مرداد ماه سال جاری تهیه و چاپ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان،‌ سهیلا شیخی مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اظهار کرد: در راستای حمایت از کالای ایرانی و اهمیت ترویج فرهنگ استاندارد میان کودکان و نوجوانان و با عنایت به اینکه تهیه و چاپ کتاب یکی از راه‌های تأثیر‌گذار در تحقق این امر است، این اداره‌کل با همت معاونت استانداردسازی و آموزش اقدام به تهیه و چاپ کتاب آموزشی و سر‌گرمی با عنوان «کودک و استاندارد» کرد.

 


وی افزود: این کتاب ویژه‌ی گروه سنی(ب) و (ج) است و در متن آن علاوه بر معرفی کالا یا محصول به بیان ضرورت استفاده از کالای استاندارد ایرانی و دلیل حمایت از آن پرداخته شده است.

 

 

شیخی عنوان کرد:  همچنین توجه به علامت استاندارد بر روی محصولات خریداری شده، کد ده رقمی مندرج در زیر علامت نیز از دیگر مطالب عنوان شده در آن است.

 

 

گفتنی است نکات مهم دیگری مانند: سامانه‌ی پیامکی 10001517و چگونگی استعلام از آن برای آگاهی از اصالت کالا ، ترازو، آسانسور و شهربازی استاندارد و همچنین درج تصاویر علامت استاندارد حلال و حد مجاز آلاینده‌ها و شعر با مفهوم استاندارد که از دسته‌ی دانستنی‌های استاندارد هستند با زبان ساده برای مخاطبین در کتاب یاد شده آمده است.

کد خبر 1084424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha