اجرای محدودیت تردد بین استانی همزمان با موج جدید کرونا در ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ممنوعیت تردد بین استانی خودروهای شخصی از ساعت ۱۲فردا ۲۴مرداد خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  سرهنگ « ابوالفضل کهزادی» درگفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس تصمیم جدید ستاد ملی مقابله با کرونا هرگونه تردد بین استانی خودروهای شخصی از ساعت ۱۲روز یک شنبه ۲۴مرداد ماه تا ساعت ۲۴روز جمعه ۵شهریور ماه ممنوع  است.

 

وی افزود: براین اساس محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی استان اعمال و از ورود خودروهای غیربومی به داخل وخروج خودروهای بومی به بیرون از استان جلوگیری به عمل می آید. 

 

کهزادی یادآور شد: خودروهای غیربومی ۴۸فرصت دارند از مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی استان خارج شوند در غیر این صورت مشمول جریمه یک میلیون در شهرهای قرمز و ۵۰۰هزار تومان در شهرهای نارنجی می شوند.

 

رئیس پلیس راهور استان بابیان اینکه کلیه مجوزهای صادره از سوی فرمانداری ها لغو می باشد، افزود: به فرمانداری ها تاکید شده است به استثنای موارد ضروری از صدور مجوز تردد برای انجام سفرهای بین استانی دراین مدت خودداری نمایید. 

 

کهزادی با تاکیدبر اینکه جریمه های صادره کرونای پس از یک ماه دوبرابرخواهد شد، یادآورشد: محدودیت های ترافیکی شبانه از ساعت ۲۲شب الی ۳صبح در معابر درونشهری شهرهای استان همچنان  همچون گذشته درحال اجراست.

کد خبر 1084966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha