محدودیت های ترافیکی با استقرار پلیس راهور در ورودی و خروجی استان البرز اجرا می شود

سرهنگ شرق با اعلام محدودیت های ترافیکی معین شده کرونایی گفت: همزمان با تعطیلات سراسری با هدف مقابله با کرونا محدودیت های ترافیکی معین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ غلامعلی شرق» در جمع خبرنگاران با اعلام محدودیت های معین شده کرونایی گفت: همزمان با تعطیلات سراسری با هدف مقابله با کرونا محدودیت های ترافیکی معین شد.

 

رئیس پلیس راهتمایی و رانندگی استان البرز افزود: پلیس راهور استان البرز در ورودی و خروجی استان مستقر شده اند و از خروچ پلاک های بومی و ورود پلاک های غیربومی ممانعت می کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین معین شده از طرف شهروندان در جریان محدودیت های کرونایی بیان کرد: رانندگان وسائیل نقلیه پلاک شخصی که مرتکب تخلف تردد در شهرهای قرمز باشند باید بنابر قانون مبلغ یک میلیون تومان در شهرهای قرمز و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در شهرهای نارنجی پرداخت کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین ترددهای شبانه وسائل نقلیه از ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ بامداد ممنوع است و رانندگان موطف هستند قانون را رعایت کنند در غیر این ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: وسایل نقلیه عمومی نیز که حامل بار باشند و وسایل نقلیه امدادی و خدماتی نیز مجاز هستند در شهرهای مقصد حضور داشته باشد و در عین حال طی ۲۴ ساعت آینده این شهرها را ترک کنند.

 

 

کد خبر 1085231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha