باید برای عبور از محرومیت و رسیدن به توسعه  تلاش کنیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه باید دست در دست هم دهیم و برای عبور از محرومیت و رسیدن به توسعه در استان تلاش کرده و با برادری و همدلی برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۳ شهریور ماه) به همراه معاونین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب هستند، اظهار کرد: هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا مسئولان دستاوردهای نظام را از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برخی اقدامات مهم دولت در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی در استان اشاره و تاکید کرد: همه باید دست در دست هم دهیم و برای عبور از محرومیت و رسیدن به توسعه در استان تلاش کرده و با برادری و همدلی برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.
 

وی ادامه داد: وظیفه خود می ‌دانیم که از همه هدایت‌ها و زحمات و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان قدردانی و تشکر کنیم.

 
کلانتری افزود: شما خواسته های مردم را بیان کرده و پیگیری می ‌کنید و دستگاه های اجرایی هم با احساس مسئولیت و با تلاش مسائل را مدیریت و به دنبال رفع آنها هستند.

 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از حسن توجه و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: حمایت ها، تعامل و همراهی های آیت الله سید نصیر حسینی با مجموعه مسئولین اجرایی موجب دلگرمی و توسعه استان می شود.
کد خبر 1088359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha