مسئولان نظارت بر بازار و کنترل قیمت های افسار گسیخته را بیشتر کنند

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: مسئولان نظارت بر بازار و کنترل قیمت های افسار گسیخته را بیشتر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه رسیدگی به معیشت مردم و تأمین مایحتاج اولیه مردم کمترین توقع از دولت است اظهار داشت: گلایه ما از گرانی اجناس در بازار شهرستان دماوند و لزوم تشدید نظارت و بازرسی با استقبال مردم مواجه شده است.

فتاح دماوندی افزود: بعد از انعکاس رسانه‌ای انتقاد از بی‌انصافی برخی فروشندگان، رئیس اتاق اصناف و مسئولان مربوطه نظارت را تشدید و تعدادی از متخلفین و گران فروشان دماوند جریمه شدند و تذکر گرفتند که باید از مسئولان قدردانی کنیم.

امام جمعه دماوند بیان داشت: مردم از مسئولان نظارت بر بازار توقع دارند که اجازه گران فروشی، بی‌انصافی و گرفتن سودهای چند برابری را ندهند و در این خصوص مردم توقع دارند که بازرسی کنترل کیفیت قیمت به صورت دائمی و روزانه در طول سال ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه کاسب‌های مؤمن و با انصاف در شهرستان ما فراوان هستند گفت: از خوش انصافی فروشندگان با تقوا که به سود کم قناعت می‌کنند تقدیر می‌کنیم و با عرض کنم که کاسب حبیب خداست، تا زمانی که احتکار، گران فروشی، کم فروشی و گران‌فروشی او را آلوده نکنند.

کد خبر 1090892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha