ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی به  ۳۲۸مددجو

قلیپور گفت: مشاوره فردی و گروهی به ۳۲۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آمل از ابتدای سال جاری تاکنون ارائه شده است.

«حبیب الله قلیپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، با بیان اینکه 6875 خانوار در آمل تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آمل قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره فردی و گروهی از جمله ماموریت های امداد برای حمایت از خانواده های تحت تکفل است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان آمل گفت: مشاوره فردی و گروهی به 328 نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون ارائه شده است.

 

وی افزود: خدمات مشاوره و راهنمایی فردی برای ۲۱۵نفر و مشاوره و راهنمایی گروهی برای ۱۱۳نفر  مجموعا در ۲۶۹جلسه  برای مددجویان برگزار شد.

 

قلیپور تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار،نوعروسان،دانش آموزان،دانشجویان ،مددجویان  در آستانه ازدواج و مستعدین اشتغال و...از این خدمات بهره مند شدند.

 

وی بیان کرد: کمیته امداد به منظور صیانت از سلامت روانی خانواده های تحت حمایت و به منظور پیشگیری از بروز ناهنجاری ها و مشکلات روحی، روانی و اجتماعی مددجویان ، ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی را در برنامه های کاری خود قرار داده است.

 

قلیپور گفت: انعقاد تفاهم‌نامه مشترک  کمیته امداد با کلنیک های تخصصی مشاورهای و ارجاع  و پرداخت هزینه درمان به مراکز یاد شده از دیگر خدمات  ارائه  شده به مددجویان نیازمند است.

 

وی افزود: باتوجه به شرایط کنونی ناشی از شیوع کرونا نحوه خدمات ارائه شده ی مشاوره و آموزش بصورت  چهره به چهره(حضوری) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، تماس تلفنی  و آموزش مجازی بوده است.
 
 

کد خبر 1091116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha