راه یابی ۱۴ نفر به مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

حجت الاسلام عباس زاده، با اشاره به رقابت ۷۳ نفر در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، گفت: ۱۴ نفر از این افراد به مرحله کشوری راه یافتند.

حجت الاسلام «محمدجواد عباس زاده»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به رقابت 73 نفر در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان لرستان، اظهارداشت: ۴۰ نفر مرد و ۳۳ نفر زن در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم شرکت داشتند.

 

معاون فرهنگی اوقاف لرستان افزود: بر اساس آیین نامه برگزاری مسابقات علاوه بر نفرات برتر مرحله شهرستانی، نفرات اول مسابقات استانی سال قبل اوقاف در رشته‌های حفظ ۱۰، ۲۰ و حفظ کل قرآن، قرائت ترتیل و تحقیق و نفرات برتر مسابقات سایر دستگاه‌ها با دارا بودن شرایط مندرج در آئین نامه نیز بدون شرکت در مرحله شهرستانی برای رقابت در مرحله استانی شرکت کردند.

 

وی با اشاره به اعلام نفرات برتر مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم، عنوان کرد: در مجموع ۱۴ نفر از این شرکت کنندگان به عنوان نفرات برتر فینال این مسابقات معرفی شدند.

 

حجت الاسلام عباس زاده یاداور شد: مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآنی در هشت رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز و حفظ کل، اذان و دعاخوانی برگزار شد.

 

کد خبر 1092554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha