برپایی موکب با همت خیران و اعضای کانون امام حسن مجتبی (ع)در روستای اشترمل تویسرکان

ترکاشوند گفت: همزمان با اربعین حسینی ، جهت پذیرایی از زائران امام حسین (ع) چندین موکب در روستای اشترمل شهرستان تویسرکان با همت خیران و اعضای کانون امام حسن مجتبی (ع) برپا شد.

«حسن ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به رسم موکب‌های بین راه در مسیر پیاده‌روی به‌سوی کربلا که از میهمانان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پذیرایی می‌کنند، چندین موکب در محل روستای اشترمل شهرستان تویسرکان برپا شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل شهرستان تویسرکان بر لزوم آماده سازی محدوده و ارائه خدمات بهتر به زائرین تاکید کرد و گفت : در همین راستا فضا سازی محدوده متناسب با ایام اربعین اباعبدلله الحسین(ع) صورت پذیرفت و فضا سازی محلات و باغ بهشت جهت  هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی انجام شد.

 

وی ادامه داد: پیاده رویی اربعین حسینی به همراه مراسم سخنرانی، مداحی و سینه زنی و همچنین قرائت زیارت اربعین از دیگر برنامه های اجرای در روز اربعین بود.

 

وی برگزاری مسابقه دلنوشته ای به امام حسین (ع) ویژه دانش آموزان، و برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء در فضای باز همراه با مداحی و سخنرانی در این ایام را از دیگر برنامه هایی دهه آخر صفر کانون بیان کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1099567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha