نمایش «پرستار شب» در تماشاخانه «هودی» پارک آزادی شیراز به صحنه خواهد رفت

زارعی گفت: نمایش «پرستار شب» در تماشاخانه «هودی» پارک آزادی شیراز و از ۱۷ تا ۲۸ مهر هر روز به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سارا زارعی»، امروز (یکشنبه 11 مهر) از روی صحنه رفتن نمایش «پرستار شب» در شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این نمایش پس از یک سال و نیم خاموشی هنرهای نمایشی صحنه ‌ای در تماشاخانه «هودی» پارک آزادی شیراز به روی صحنه می رود.

کارگردان نمایش «پرستار شب» افزود: به دلیل شیوع کرونا هیچ نمایشی در یک سال و نیم گذشته در شیراز برگزار نشد و اکنون با افزایش واکسیناسیون علیه کرونا، گروه سینما و تئاتر «پرسیا» با همکاری، هماهنگی و تهیه‌ کنندگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بار دیگر هنرهای نمایشی پویایی خود را به دست آورده است.

وی اضافه کرد: نمایش «پرستار شب» به پاسداشت تلاش‌ های پرستاران و کادر درمان به روی صحنه می رود و تئاتری در سبک رئالیسم جادویی است و به نمایش زندگی پرستاری می پردازد که پرستاری از یک بیمار به کما رفته‌ را انجام می دهد.

زارعی اعلام کرد: این نمایش از ۱۷ تا ۲۸ مهر هر روز ساعت 19 و 30 دقیقه در تماشاخانه «هودی» پارک آزادی شیراز به صحنه خواهد رفت و «مسعود احمدی»، نویسنده و طراح صحنه، «سارا زارعی»، کارگردان، سارا زارعی و نگین صغیر، بازیگران، سید امین پرس سرپرست گروه، شیما پورسهم‌ الدین، مشاور کارگردان، طراح پوستر و بروشور، امید مروج، طراح نور، امین دولت‌ خواه، پخش موسیقی، امید مروج و مسلم آقایی، ساخت دکور، غزال رفیعی، مدیر صحنه، محمد دهقانی، منشی صحنه این نمایش است.

وی با اشاره به سایر دست اندرکاران نمایش گفت: احسان پارسا و مریم جوانمردی، عکاسان، جمشید زارعی، مدیر تبلیغات، مینا زارعی، طراح لباس، محمدعلی بشنام، دوزنده لباس، شیوا بافهم، ساخت تیزر را به عهده دارند و تهیه کننده آن دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

کد خبر 1101458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha