تکمیل موزه پاسارگاد ۶۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد/قول مساعد وزیر برای اتمام ساختمان اداری ارشاد پاسارگاد

اسماعیلی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تکمیل هر چه سریعتر ساختمان فرهنگی، هنری و اداری در حال ساخت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاسارگاد تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدمهدی اسماعیلی»، امروز (پنج شنبه 22 مهر) در سفر به استان فارس و در بدو ورود به شهرستان پاسارگاد در بازدید از قبور شهدا گفت: امیدواریم که در پی سفر رئیس جمهوری به استان فارس شاهد هموار شدن وضعیت دسترسی به قبور این سه شهید والا مقام شویم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این سفر با بازدید از ساختمان در حال ساخت فرمانداری سعادت شهر بیان کرد: امیدواریم با قرار گرفتن این ساختمان در مصوبات سفر آیت الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهوری به استان فارس، شاهد اتمام این ساختمان و تحویل آن به فرمانداری سعادت شهر در سال آتی باشیم.

 

وی در بازدید از ساختمان در حال ساخت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاسارگاد نیز بیان کرد: تلاش می کینم تا این مرکز فرهنگی، هنری و اداری هر چه زودتر به اتمام برسد و در اختیار مردم قرار بگیرد.

 

خاطر نشان می شود، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این بازدید از موزه در حال ساخت پاسارگاد که ۵۰ سال از آغاز ساخت آن می گذرد و نیمه کاره مانده نیز بازدید کرد و گفت: طبق برآورد تکمیل این پروژه  ۶۰میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که تلاش داریم تا ۲سال آینده این پروژه به بهره داری برسد.

 

همچنین اسماعیلی در ادامه سفر خود به فارس از موزه شهدا، ساختمان در حال ساخت کتابخانه عمومی و بیمارستان شهرستان ارسنجان نیز بازدید کرد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بازدید خود از شهرستان پاسارگاد، جهت اقامه نماز ظهر و عصر به زیارت امامزاده حسین (ع) مشرف شد و قبور مطهر شهدای این شهرستان را بازدید کرد.

 

 

 

کد خبر 1104765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha