لازمه حصول نتیجه مطلوب و رضایتمندی مردم کار شبانه روزی و عملکرد جهادی است

عتباتی گفت: لازمه حصول نتیجه مطلوب و رضایتمندی مردم کار شبانه روزی و عملکرد جهادی است و برای کار در دادگستری نمی توان چارچوب و ساعت اداری تعیین شده را مکفی دانست و کارکنان دادگستری ناگزیرند ایثار کنند و با مدد از خداوند متعال کارها را پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه،  ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، در دومین جلسه فصلی شورای معاونین و روسا و دادستانهای دادگستری های استان که به صورت ویدیو کنفرانس در غروب روز شنبه 24 مهر تشکیل می شد، با تبریک ایام آغاز امامت حضرت بقیه ا... العظم صلوات ا... گفت: جهان منتظر عدالت سراسری مهدی موعود است، عدالتی که خداوند هم بشارت آن را در قرآن به انسانها داده است.

عتباتی افزود، بر همه مسلمین واجب هست که خود را مهیای ظهور آقا امام زمان (عج) نمایند و رفتار و کرداری شایسته حکومت علوی و مهدوی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه به برنامه عملیاتی سال 1400 اشاره و گفت: باید در مدت باقیمانده این برنامه در کل استان اجرایی شود و منبعد برنامه محور حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه رئوس برنامه های مدیران و مجموعه های آنها در برنامه عملیاتی 1400 مشخص شده است گفت: اساس و پایه برنامه عملیاتی استان سند تحول قضایی هست و در واقع اجرای مطلوب آن، یعنی اجرایی شدن سند تحول قضایی در استان

رئیس شورای قضایی استان سپس به بررسی عملکرد حوزه های قضایی پرداخت و از روساء و دادستانها خواست تا عملکرد و نتایج حاصله را در 6 ماهه اول سال ارائه نمایند که پس از ارائه آمار و عملکرد توصیه ها و ارشادات لازم را به حوزه هایی که عملکرد آنها رضایت بخش نبود معمول و از حوزه هایی که عملکرد مطلوب داشته اند تقدیر و تشکر نمود.

عتباتی با بیان اینکه سختی و کثرت کار دادگستری برای هیچ کسی پوشیده نیست گفت: لازمه حصول نتیجه مطلوب و رضایتمندی مردم کار شبانه روزی و عملکرد جهادی است و برای کار در دادگستری نمی توان چارچوب و ساعت اداری تعیین شده را مکفی دانست و کارکنان دادگستری ناگزیرند ایثار کنند و با مدد از خداوند متعال کارها را پیش ببرند.

محمدپور، سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان هم در ابتدای این جلسه با پرداختن به موضوع فرج، مسئله انتظار را افضل ترین اعمال دانست و انتظار ظهور آقا امام زمان (عج) را نوعی عبادت خواند و در این باب دقایقی اعضای شورای معاونین را بهره مند ساخت.

در پایان پس از تبادل نظر معاونین و اتخاذ تدابیر لازم در مورد دستورات جلسه و تصویب مصوباتی، جلسه به کار خود خاتمه داد.
شایان ذکر است در این جلسه حکم انتصاب نادر علیزاده بعنوان جانشین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به وی اعطاء و از زحمات محبوبی جانشین سابق تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر 1105570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha