توزیع گوشت قربانی ماه ربیع الاول در کرمان| ۴۰۰ بسته به بیماران خاص اختصاص یافت

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: هشتمین مرحله نذر قربانی ماه توسط برنامه تلویزیونی سمت خدا و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم از طریق کانون های مساجد انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی گرجی، یکشنبه(25 مهر) در حاشیه توزیع نذر قربانی ماه ربیع الاول گفت: هشتمین مرحله نذر قربانی ماه در استان انجام می شود.

 

 

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه این قربانی ها توسط برنامه تلویزیونی سمت خدا و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم انجام می شود؛ افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد این نذر را توزیع می کنند.

 

 

وی اظهار کرد: در این مرحله  یک هزار و 200 بسته گوشت به ارزش ریالی دو میلیارد و 700 میلیون ریال در شهرستان های  رفسنجان، شهربابک، سیرجان، کرمان و زرند توزیع می شود.

 

 

حجت الاسلام گرجی افزود: تفاوت این مرحله با مراحل قبلی توزیع گوشت قربانی این است حدود 400 بسته برای بیماران خاص در نظر گرفته شده که توسط مرکز بیماری های خاص استان و خیریه ثامن الحجج علیه السلام به دست این بیماران می رسد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از این نوع اقدامات استمرار کمک های مؤمنانه مد نظر مقام معظم رهبری به ویژه برای کارگران فصلی و اقشار آسیب دیده از کرونا است.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1105814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha