استمرار همدلی خادمین مرکزنیکوکاری یاشیل یول تبریز برای رسیدگی به نیازمندان

خادمین مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز،۳۰ بسته ویژه و تخصصی حمایت از نیازمندان تحت پوشش مرکزتهیه و در اختیار آنها قرار دادند.

«مهرداد عالی» درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهارکرد:به همت خادمین و تلاشگران مجموعه مرکز نیکوکاری،۳۰ بسته ویژه حمایتی تهیه و دراختیار مددجویان این مرکز قرار گرفت.

مدیر مرکزنیکوکاری یاشیل یول تبریز گفت: یکی از امور مسلم در سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین (ع)، اهتمام ایشان به رفع نیاز مستضعفان و محرومان و یتیمان است. آن بزرگواران می کوشیدند در کنار آنان باشند، کرامتشان را حفظ کنند و محرومیت هایشان را بزدایند؛ زیرا آنان را محبوب خدا و وسیله رحمت الهی می دانستند. آنها خود را از محرومان می پنداشتند. از این رو به آنان عشق می ورزیدند و آنان را بزرگ و عزیز می داشتند.

عالی با بیان اینکه از جمله وظایف بسیار مهم اهل ایمان نسبت به یکدیگر، «مواسات» و یاری کردن یکدیگر و شریک ساختن در مال است؛افزود: خادمین مرکزنیکوکاری با تلاش های مجدانه خود به دنبال رفع نیازهای خانواده های تحت پوشش مرکز بوده و در همین راستا،۳۰ بسته ویژه و تخصصی حمایتی تدارک و در اختیار این بزرگواران قرار دادند تا شاید گره از مشکلات گشوده و موجبات رضایت و شادمانی آنها گردد.

وی ارزش هر بسته غذایی را ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: هر بسته شامل برنج، روغن، مرغ، چای، قند، ماکارونی، رب، بسته حبوبات، بسته میوه، بسته مواد بهداشتی و شوینده و ... بوده که توسط خادمین مرکز به صورت محرمانه و چراغ خاموش در بین این خانواده های بزرگوار توزیع شد.

مدیرمرکزنیکوکاری خاطرنشان کرد:از تمامی خادمین و تلاشگران مجموعه مرکز نیکوکاری که خالصانه و با تمام توان و قدرت خود برای رفع نیازهای خانواده های تحت پوشش مرکز نیکوکاری یاشیل یول در تلاش هستند،صمیمانه تقدیر و قدردانی ویژه می نمایم.

کد خبر 1113891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha