بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است

فرمانده سپاه شیروان با بیان اینکه بسیج مستضعفین یکی از پدیده های شگفت آور دوران انقلاب است، گفت: بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

«عباسعلی ریحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل و باید عنوان کنیم که یکی از پدیده های شگفت آور دوران انقلاب به وجود آمد تا سرنوشت انقلاب یا به تعبیری حفظ و پاسداشت انقلاب به مردم واگذار شود.

 

فرمانده سپاه شیروان عنوان کرد: بسیج لشکر مخلص خداست و امروز ما با مشاهده خدمات و حضور موفق بسیج در همه عرصه ها می بینیم که خاری بر چشم مستکبران جهان، نااهلان و نامحرمان انقلاب شده است.

 

ریحانی خاطرنشان کرد: بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها و بسیج کلید طلایی حل همه مشکلات کشور است و تا وقتی که این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد به نیروی بسیجی، به انگیزه بسیجی به سازماندهی بسیجی و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج دارد و بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام، قرآن، امام زمان و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.

 

وی با بیان اینکه بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است، اضافه کرد: هدف از بزرگداشت این هفته مبارک (۲۹ آبان الی ۵ آذرماه) تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه جانبه، جهاد فرهنگی، تولید علم و نهضت خدمات رسانی است و شعار محوری امسال هفته بسیج "بسیج پاره تن مردم" است و یکی از سیاست های اصلی بسیج بهره گیری از منویات و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای تبیین جایگاه و نقش آفرینی بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی برای دولت سازی و جامعه پردازی است.

 

فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: در ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته بسیج شهرستان در مجموع بیش از ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در سراسر شهرستان در قالب ۴۵ عنوان برنامه پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته که اهم برنامه ها تشریح شده است.

 

 

کد خبر 1117125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha