تفکر بسیجی ریشه در نهضت عاشورا و حماسه های دفاع مقدس دارد

مهرافزون، تبیین و ترویج تفکر بسیجی را نیاز جامعه خواند و گفت: تفکر بسیجی ریشه در نهضت عاشورا و حماسه های دفاع مقدس دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد مهرافزون»، امروز(27آبان) در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت: همزمان با هفته بسیج بیش از ۳۰  برنامه در مدارس بروجرد اجرا می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد افزود: نواختن زنگ هفته بسیج، فضا سازی مدارس، برگزاری نشست های نهضت روشنگری، معرفی دستاوردهای بسیج در قالب برپایی نمایشگاه و پویش «من و رفیق بسیجی ام»، از جمله این برنامه ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی بر پایه تقوا و عمل صالح، پیروی از ولایت فقیه و وفاداری به آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی استوار است.

 

مهرافزون با بیان اینکه بسیج، مکتب مجاهدت معنوی و مخلصانه است، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی ریشه در نهضت عاشورا و حماسه های دفاع مقدس دارد.

 

وی بیان کرد: بسیج ناب ترین مسیر برای خلق رویدادهایی است که می تواند در تمام عرصه ها شگفتی ساز شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد ترویج و تبیین تفکر بسیجی را نیاز جامعه خواند و خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی هنوز هم بین جوانان  وجود دارد و حضور بسیجیان در روزهای مقابله با ویروس کرونا به دنیا ثابت کرد هرجا که لازم باشد بسیجی در صحنه حاضر است.

 

 

 

کد خبر 1117591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha