لزوم ثبت ملک در سامانه املاک کشور/پیگیری برای تأمین زمین موردنیاز قم برای طرح جهش تولید مسکن

صبوری با اشاره به لزوم ثبت املاک در سامانه املاک کشور گفت: این طرح از ابتدای فروردین‌ماه ابلاغ‌شده است که در سه مرحله تمدید و افرادی که ملکی دارند باید وارد سامانه شده و ثبت‌نام کنند.

«حسن صبوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به طرح جهش تولید مسکن گفت: به‌منظور تأمین زمین موردنیاز این طرح، مکاتباتی با سازمان‌های مربوطه ازجمله سازمان املاک انجام‌شده که منتظر نتیجه هستیم.
 

 

مدیرکل راه شهرسازی استان قم گفت: باید زمین موردنیاز استان برای اجرای طرح، فراهم شود تا بتوانیم برای جوانان قمی در خود استان مسکن را ایجاد کنیم.
 

 

وی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن گفت: در این زمینه پالایش‌ها انجام‌شده است و مشکلات سامانه نیز رفع شده و هم‌اکنون 23 هزار نفر در حال پالایش هستند.


صبوری گفت: این افراد در پنج مرحله اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و افراد واجد شرایط در قرعه‌کشی شرکت و منتخبین اعلام می‌شوند.

 


مدیرکل راه شهرسازی استان قم گفت: ظرفیت هزار و 750 واحدی در این مرحله برای استان در نظر گرفته‌شده است که قرعه‌کشی انجام می‌شود.

 


وی همچنین با اشاره به لزوم ثبت املاک در سامانه املاک کشور گفت: این طرح از ابتدای فروردین‌ماه ابلاغ‌شده است که در سه مرحله تمدید و افرادی که ملکی دارند باید وارد سامانه شده و ثبت‌نام کنند.

 


صبوری تأکید کرد: این ثبت‌نام برای شفافیت اطلاعات و سرشماری نفوس و مسکن اهمیت دارد و از همشهریان قمی دعوت می‌کنیم که حتماً در این طرح مشارکت جدی داشته باشند.

 


مدیرکل راه شهرسازی استان قم در پاسخ به این سؤال که اگر فردی ثبت‌نام نکند چه می‌شود گفت: اگر مالک ثبت‌نام نکند تعرفه آب و برق مالک افزایش و هم‌چنین عدم ثبت‌نام ملک موردنظر در شمول املاک خالی خواهد شد.

کد خبر 1121138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha