راهیابی نمایش «سرگذشت نابهنگام» به جشنواره تئاتر مرصاد

نمایش صحنه ای «سرگذشت نابهنگام» محصول حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به کارگردانی راضیه فصیح به دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد راه یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۱۸ آذر ماه) در این زمینه، گفت: این نمایش به کارگردانی راضیه فصیح و نوشته سیاوش عالی پور از سوی هیئت داوران ارزیابی و انتخاب آثار بخش صحنه ای دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد به مرحله نهایی این جشنواره انتخاب و معرفی شد.

«اکبر آیین» اظهار کرد: نمایش «سرگذشت نابهنگام» داستان سه سرباز ایرانی است که در زمان پیدایش داعش، به مرزهای کردستان اعزام می شوند و یکی از آنها به دست داعش به شهادت می رسد و سرش را از تن جدا می کنند و این حادثه باعث فشارهای عصبی به دیگر همرزمانش می شود.

وی با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش، گفت: داود پارسا، محمد دشتی، محمد خماسپور، محسن جلالی، زینب نارکی، فائزه موسوی، داود هاشمی، محمد اسدی و طاها پارسا بازیگران و محمد رضایی، ارسلان مردانی، امیر بخشی، محمود دشتی از عوامل اجرایی نمایش «سرگذشت نابهنگام» هستند.

آئین اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در چهار بخش تئاتر خیابانی، تئاتر صحنه‌ای، نمایش نامه نویسی و نمایش نامه خوانی در روز هفتم دی ماه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به دبیری سعید نوروزی در اسلام آباد غرب برگزار خواهد شد.









کد خبر 1125123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha