مستند زندگی اولین شهید مدافع سلامت جنوب کرمان تولید می شود 

حجت الاسلام امان الله علیمرادی گفت: از طریق رایزنی با مدیر کل صدا و سیما مرکز کرمان، قرار شد برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید رئیسی، مستندی از زندگی و فعالیت های این شهید مدافع سلامت در جیرفت ساخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۶ آذر ماه نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با خانواده اولین شهید مدافع سلامت جنوب کرمان در جیرفت دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام «امان الله علیمرادی» در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، گفت: شهدا در دوران کرونایی به منظور حفظ سلامت مردم، با ایثار و از خودگذشتگی جان خود را نثار کردند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که قطعا شهدا در محضر خداوند متعال سربلند هستند، بیان کرد: مدافعان سلامت در سخت ترین شرایط علی رغم تمام خستگی های کار و دوری از خانواده اما با اخلاص و صلابت برای بهبود سلامت بیماران تلاش می کنند.

وی کادر درمان را به رزمندگان دوران دفاع مقدس تشبیه کرد و افزود: امروز کادر درمان در خط مقدم و مبارزه با ویروس کرونا در مراکز بهداشتی و درمانی با روحیه و انگیزه جهادی در حال خدمت رسانی به بیماران هستند.

حجت الاسلام علیمرادی با اشاره به وجود روحیه ایثار و گذشت در شهید ناصر رئیسی، اظهار کرد: این شهید در دوران کرونا با روحیه ای جهادی برای نجات جان بیماران تلاش کرد تا سرانجام به خیل عظیم شهدا پیوست.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از طریق رایزنی با مدیر کل صدا و سیما مرکز کرمان، قرار شد برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید رئیسی، مستندی از زندگی و فعالیت های این شهید مدافع سلامت در جیرفت ساخته شود.

وی با بیان این مطلب که شهدا طبق وعده قرآن کریم زنده هستند و نزد پروردگارشان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، تاکید کرد: شهدا در تاریخ جمهوری اسلامی ایران جاودانه هستند و تلاش های شبانه روزی کادر درمان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار لوحی از سوی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری به خانواده شهیده مدافع سلامت ناصر رئیسی اهدا شد.

کد خبر 1128195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha