صلابت و روحیه نظامیان آرامش و سکینه ای برای جامعه

بهرام نیا با بیان اینکه امروز صلابت و روحیه نظامیان آرامش و سکینه ای در جامعه ایجاد کرده است، گفت: نگاهی که ارتش و نیروهای مسلح ما به فرماندهی و ولایت دارند باعث ایجاد قوام و امنیت کامل در کشور شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، « استاندار ایلام» در دیدار با فرمانده تیپ 71 صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: امنیت امروز ما مرهون حضور سربازان فداکاری است که در ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی و بسیج و... مشغول فعالیت ودفاع از مرزها و کیان اسلامی هستند.

 

«حسن بهرام نیا» تصریح کرد: امروز در چهار جهت جمهوری اسلامی کشت و کشتار و ناامنی وجود دارد، ولی باجود این نا امنی ها در منطقه، به واسطه این نگاهی که ارتش و نیروهای مسلح ما به فرماندهی و ولایت دارند، باعث ایجاد قوام و امنیت کامل در کشور شده است.

 

وی گفت: الحمدالله امنیت و آرامش کاملی در سطح کشور و بین مردم و جامعه حاکم است و این تنها گویای داشتن رهبری فرزانه و حکیم است که هم حکم ولایت و هم حکم فرماندهی برای کل نیروهای مسلح ما دارد.

 

بهرام نیا  با بیان اينکه امروز صلابت و روحیه نظامیان آرامش و سکینه ای در جامعه ایجاد نموده است، ابراز  کرد: مردم زحمات ارتش را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد و در دوران دفاع مقدس که ما با بیش از 40 کشور دنیا مقابله می کردیم به لطف خدا و به همت نیروهای مسلح پرچم نظام اسلامی برافراشته شد و اینها گویای از خود گذشتگی و روحیه ی ولایت پذیری و تبعیت از تدابیر زعیمانه فرماندهی کل قواست.

 

وی افزود: وجه تمایز ارتش و کلید واژه توفیقات ما ولایت پذیری است و اگر مأموریتی صورت می گیرد و موفق است اعتقاد قلبی به اجرای آن دستور است که حکم ولایت را دارد.

 

استاندار ایلام در پایان با اشاره به تکمیل زیرساخت های استقرار ارتش در استان بر رفع مشکلات در این خصوص، تاکید کرد و از دستگاه‌های متولی خواست در این زمینه همکاری لازم را به عمل آورند.

کد خبر 1129250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha