شکل دهی کارگروه جهادی تبیین و تبلیغ در رشد جمعیت موثر است

زنگانه گفت: شکل دهی کارگروه جهادی تبیین و تبلیغ ذیل شورای اطلاع رسانی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی در رشد جمعیت موثر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، «علی محمد زنگانه» در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان ضمن گرامیداشت روز ملی ثبت احوال گفت: شکل دهی کارگروه جهادی تبیین و تبلیغ ذیل شورای اطلاع رسانی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی در رشد جمعیت موثر است.

 

استاندار گلستان افزود: باید کمیته های هفتگانه در راستای اجرای سیاست های چهارده گانه ابلاغی مقام معظم رهبری فعالیت خود را به دبیرخانه شورای راهبردی جمعیت گزارش دهند.

 

وی ادامه داد: از محل بند (چ) ماده (۳۷) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور می توان موضوعات تبیینی و تبلیغی رشد جمعیت را دنبال کرد.

 

زنگانه گفت: باید نرخ باروری در جامعه را حفظ و ارتقا بخشیم و اگر نیاز باشد مراکز درمان ناباروری را در شهرستان های مختلف استان فعال کنیم.


وی افزود: بسیاری از کشورهای جهان به دنبال جبران و جایگزینی جمعیت سالمند هستند و یکی از الزامات توسعه و پیشرفت ، رشد جمعیت است.

 

استاندار گلستان گفت: کمیته های ذیل شورای راهبردی باید نسبت به تحقق ماموریت ها اهتمام داشته باشند.

 

وی ادامه داد: افزایش نرخ طلاق در آمارها نشان می دهد باید علل آن مورد بررسی جدی قرار گیرد.

در پایان این جلسه از سند هویتی شهید احمد غلامی با حضور پدر و مادر این شهید بزرگوار و استاندار گلستان رونمایی و از تعدادی از ثبت یاران استان به مناسبت روز ملی ثبت احوال تقدیر شد.

کد خبر 1130980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha