مقاومت در برابر ۴۰ سال تحریم های شکننده و ظالمانه ثمره مجاهدت‌های فاطمی است

کریمی قدوسی گفت: انقلاب ما یک انقلاب فاطمی است که با تمسک به گنجینه بزرگ حضرت زهرا (س) معنی پیدا می کند و مقاومت در برابر ۴۰ سال تحریم های شکننده و ظالمانه ثمره مجاهدت‌های فاطمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جواد کریمی قدوسی» امروز (پنجشنبه 9 دی) در آیین گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی که در مصلای نماز جمعه اهواز برگزار شد اظهار کرد: برجسته ترین رخداد سیاسی دوران حضرت زهرا (س) دفاع از ولایت بود.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: امام خمینی (ره) بیان فرمودند که حفظ نظام از اوجب واجبات است و این همان معرفتی است که حضرت زهرا (س) در مجاهدت 90 روزه خود پس از رحلت پیامبر (ص) از خود نشان داد.

 

وی حفظ حکومت اسلام و قرآن را از اوجب و واجبات دانست و با بیان اینکه پرداخت هر هزینه ای برای حفظ آن منطقی است اضاف کرد: انقلاب ما یک انقلاب فاطمی است که با تمسک به گنجینه بزرگ حضرت زهرا (س) معنی پیدا می کند و مقاومت در برابر 40 سال تحریم های شکننده و ظالمانه ثمره مجاهدت‌های فاطمی است.

 

کریمی قدوسی سخت ترین فتنه دوران انقلاب اسلامی را فتنه 88 یاد کرد و ادامه داد: در این فتنه خطرناک و ظالمانه پیشکسوتان انقلاب اسلامی با شعار دفاع از خط امام علیه امام شورش راه انداختند و هشت ماه کشور را به فتنه کشاندند و چه بسیار اموال مسلمین در این هشت ماه آسیب دید.

 

وی عنوان کرد: بنا بر گفته فرماندهان ارشد جنگ تحمیلی فتنه سال 88 سخت تر و دشوارتر از هشت سال مقابله با دشمن تا بن دندان مسلح بعثی بود.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خوزستان را مظهر وحدت ملی دانست و ابراز کرد: استان شهید پرور خوزستان همواره در خلق حماسه ها پیشگام بوده و همانگونه که در فتنه 88 در حالی که همه کشور 9 دی به محکومیت فتنه گران پرداختنند مردم خوزستان هفتم دی ماه به خیابان ها آمده و اغتشاشگران را محکوم کردند.

 

وی مهمترین هدف فتنه 88 را به زانو در آوردن نظام ولایی دانست و یاد آور شد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری فتنه 88 یک مرض بود و این فتنه بدون حضور جوانان در صحنه علاج نشد.

 

کد خبر 1132489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha