کاهش میزان مرگ و میر کرونا در فارس با انجام اقدامات فرهنگی رسانه ها

شریفی گفت: میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در فارس از متوسط جهان و کشوری پایین تر بوده که نشانگر تلاش کادر درمان و انجام اقدامات فرهنگی رسانه ها و ... در جامعه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد شریفی»، امروز (یکشنبه 19 دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مدیریت بیماری کرونا در فارس با سه ضلع همکاران حوزه درمان، مردم و اصحاب رسانه انجام شد که رسانه ها نقش مهمی در این اتصال داشته اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در فارس از متوسط جهان و کشوری پایین تر بوده که نشانگر تلاش کادر درمان و انجام اقدامات فرهنگی در جامعه بوده است.

وی اضافه کرد: اولویت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ارائه سایر خدمات درمانی در سطح استان در کنار مدیریت کروناست و فارس در مدیریت تخت های بیمارستانی در کرونا به شکلی عمل کرد که تمام بیمارستان ها درگیر کرونا نشوند و بیماران در مراکز بیمارستانی معینی متمرکز شدند.

شریفی اعلام کرد: 47 هزار بیمار در ۹ ماه اول امسال جراحی شدند و کرونا در ارائه سایر خدمات درمانی تاثیر منفی نگذاشت و نظارت بر خدمات درمانی نیز توسعه می یابد تا مردم استان دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

کد خبر 1135935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha