عامل هتک حرمت به تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد دستگیر شد

بهرامی گفت: عامل هتک حرمت و تعرض به تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شد.

«احمدرضا بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: این فرد در شب شهادت حضرت زهرا (س) در یک اقدام کوردلانه به تندیس سردار سلیمانی اهانت کرده بود اما با همت و تلاش شبانه‌روزی دست اندرکاران امنیت استان و تلاش دادستان و ماموران اداره کل اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه قمربنی هاشم (ع) و نیروهای اطلاعاتی و انتظامی در همان روز وقوع حرکت مذبوحانه در تاریخ ۱۵ دی شناسایی و در کمتر از یک هفته دستگیر شد.

 

رئیس‌کل دادگستری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با رعایت موازین شرعی و قانونی آنچه لازم است و قانون مشخص کرده در خصوص این فرد اجرا می‌شود و رسیدگی لازم برابر ضوابط و مقررات انجام و حکم صادر می‌شود.

 

بهرامی از ارائه جزئیات بیشتر در مورد این فرد خودداری کرد و گفت: برای جلوگیری از شایعات در حال حاضر فقط کلیات موضوع بیان شد و در خصوص جزئیات خبر و وابستگی وی به نیروهای ضدانقلاب پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی هدف فرد هتاک اطلاع رسانی می‌شود.

 

خاطرنشان می شود: روز ۱۵ دی پس از نصب و رونمایی از تندیس سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در میدان قمر نبی هاشم (ع) در شامگاه همان روز تندیس از سوی این فرد به آتش کشیده شد که در مقابل این حرکت مردم استان در روز بعد از آن در این محل حاضر و این اقدام مذبوحانه را محکوم کردند.

 

کد خبر 1137092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha