بررسی بازار طلا و سکه در هفته ای که گذشت

بازار طلا و سکه در هفته ای که گذشت دچار نوسانات قیمتی بود و روند کاهشی داشت و هر گرم طلا ۶ هزار تومان و هر عدد سکه بهار آزادی طرح جدید ۱۵۵ هزار تومان کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، با بررسی بازار صلا و سکه در هفته ای که گذشت شاهد هستیم که قیمت هر گرم طلای 18 عیار از یک میلیون و 227 هزار تومان در ابتدای هفته به یک میلیون و 221 هزار تومان رسیده است و هر سکه بهار آزادی طرح جدید از 12 میلیون و 403 هزار تومان به 12 میلیون و 250 هزار تومان رسیده است و با بررسی قیمت ها شاهد کاهش نسبی در قیمت طلا و 155 هزار تومان در هر عدد سکه بهار آزادی طرح جدید هستیم.

 

بر این اساس (شنبه ۲۵ دی) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۲,۲۷۵,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۸۱۸.۵۶ دلار،‌ قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۴,۰۳۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۲۰,۴۷۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد نیم سکه به قیمت ۶۶,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با به قیمت ۳۶,۶۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۷۰۰,۰۰۰ رسید.

 

همچنین (یکشنبه ۲۶ دی) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۲,۹۹۱,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۸۱۸.۰۳ دلار،‌ قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۱,۲۹۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۱۸,۴۶۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد نیم سکه به قیمت ۶۶,۲۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با به قیمت ۳۷,۳۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۴۸۰,۰۰۰ رسید.

 

در ادامه (دوشنبه ۲۷ دی) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۱,۹۷۷,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۸۱۸.۰۳ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۱,۵۲۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۱۷,۹۵۰,۰۰۰ ریال، هر عدد نیم سکه به قیمت ۶۶,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۳۷,۳۵۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۵۰۰,۰۰۰ رسید.

 

بنابراین گزارش (سه شنبه ۲۸ دی) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۱,۸۵۵,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۸۱۹.۴۰ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۱,۳۱۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۱۶,۵۲۰,۰۰۰ ریال و  هر عدد نیم سکه به قیمت ۶۵,۸۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۳۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۴۵۰,۰۰۰ رسید.

 

همچنین (چهارشنبه ۲۹ دی) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۱,۹۱۷,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا به ۱,۸۱۵.۱۱ دلار، قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۲۰,۶۴۰,۰۰۰ ریال،‌ هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۱۷,۵۱۰,۰۰۰ ریال، هر عدد نیم سکه به قیمت ۶۵,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۳۶,۸۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۴۰۰,۰۰۰ رسید.

 

در ادامه (پنجشنبه 30 دی) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۱۲ میلیون تومان رسید. قیمت نیم سکه ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است. قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به ۱.۸۴۰ دلار (یک هزار و ۸۴۰ دلار) رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۲۱ هزار تومان معامله می‌شد.

 

کد خبر 1139606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha