نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب فاطمی و یاس نبوی در اراک گشایش یافت

نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب فاطمی و یاس نبوی در مصلای بیت المقدس اراک گشایش یافت.

به گزارش خبرگزرای شبستان از اراک، به مناسبت میلاد با سعاد دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب فاطمی و یاس نبوی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، جمعی از مسئولان و مدیران استانی، مدیران حوزه های علیمه استان و طلاب علوم دینی در اراک گشایش یافت.


 معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این نمایشگاه به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان، و مشارکت سازمان بسیج طلاب و روحانیان، مرکز مدیریت  حوزه های علمیه خواهران، سازمان تبلیغات اسلامی و مصلای بیت لامقدس اراک و با هدف تبیین سیره و منش فاطمی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان دایر شده است.

 

« فاطمه امانی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، افزود: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته و همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن در مصلای بیت المقدس شهر اراک دایر و آماده بازدید عموم علاقمندان است.

 


وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه غرفه های مختلفی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این غرفه ها شامل دوخت چادر و محصولات عفاف و حجاب به همت بانوان طلبه، غرفه فروش کتاب و محصولات فرهنگی، دستاوردهای طلاب،  غرفه فروش و معرفی محصولات ارگانیک، مشاوره و پاسخگویی به شبهات بانوان، تغذیه سالم و محصولات فرهنگی است.


این مقام مسئول اضافه کرد: همزمان با این ایام برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و جشن های باشکوهی را در راستای تبیین جایگاه زن در اسلام و تقدیر از بانوان در سطح استان برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 1140171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha