نخستین نشست مسئولین روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار می شود

حجت الاسلام حقیان گفت: نخستین نشست مسئولان روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نهادها و ادارات استان لرستان در خرم آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام « رضا حقیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: اولین نشست مسئولین روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نهادها و ادارات استان لرستان با سخنرانی مجازی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار می شود.

 

وی افزود: اهمیت جایگاه فریضتین امر به معروف ونهی از منکر از دیدگاه اسلام و نقش روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر از محورهای این جلسه است.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان ادامه داد: نقش روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نهادها و ادارات در تبلیغ، تبیین و گفتمان سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر از دیگر محورهای برگزاری این جلسه است.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج و نهادینه سازی فریضتین امربه معروف و نهی از منکرافزود: امر به معروف و نهی از منکر عامل پیدایش و بقای همه خوبیها و زدودن همه بدیها است پس با احیای این فریضه بسیاری از مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی حل می شود.

 

حجت الاسلام حقیان اظهار کرد: بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها جهت احیای فریضتین امربه‌معروف و نهی از منکر ضروری است.

کد خبر 1143175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha