نان و جان مردم دغدغه رئیس دولت سیزدهم است

مرتضوی گفت: مردم ما بدانند خادمان آنها در دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم سر از پا نمی‌شناسند احساسم این است همه دغدغه‌ رئیس‌جمهور نان و جان مردم است که امیدواریم در این بخش شاهد توفیقات روزافزون باشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید صولت مرتضوی» امروز (۱۲بهمن) در مراسم رسمی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در فرودگاه رامسر ضمن تبریک به‌مناسبت چهل و سومین سالروز فجر انقلاب اسلامی، از حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان روح خدا در کالبد زمان یاد و اظهار کرد: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری، روح خدا فانی‌ناشدنی است، تداوم راه امام راحل از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در دستور کار مقام معظم رهبری قرار گرفت و با گذشت زمان با تمام قوت و قدرت این مسیر هموارتر می‌شود.

 

معاون اجرایی رئیس‌جمهور افزود: اگر چه سعی دشمنان این مرزوبوم و دشمنان تفکر انقلاب اسلامی همواره ایجاد مزاحمت بود، اما به فضل الهی موتور محرکه انقلاب همواره پیش‌ رفته و آرمان‌های امام نعل به نعل توسط رهبر انقلاب و دل‌دادگان به آن پیرمراد همواره در دستور کار قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه شعار امام استقلال‌طلبی بود، گفت:حس استقلال‌طلبی امروز نه در جغرافیای طبیعی ایران، بلکه در جغرافیای سیاسی جهان و جهان اسلام به‌همراه روح اعتماد به نفس و توسل بر خدا هر روز شعله‌ورتر می‌شود، موج بیداری اسلامی از دستاوردهای انقلاب امام و در چهارچوب استقلال سیاسی و جغرافیایی تعریف می‌شود.

 

مرتضوی یادآور شد: امروز به فضل خداوند ما نه اینکه ملت مستقلی هستیم بلکه برای سایر ملت‌ها از جمله کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، یمن و جای جای جهان اسلام روحیه استقلال را به ارمغان آوردیم، کسانی که گذشته را به یاد دارند می‌دانند که شرایط امروز ما اصلا قابل مقایسه با قبل نیست.

 

وی اعلام کرد: امروز ما در حوزه سلامت به اوج رسیدیم، دانشگاه‌های ما پا به پای بزرگترین دانشگاه‌های جهان در حوزه ساخت واکسن پیشتاز هستند، گرچه مزاحمت‌هایی ایجاد شد، در همین هفته گذشته مجوز و تاییدیه سازمان بهداشت جهانی باوجود تمام کارشکنی‌ها به تایید رسید، همچنین اگر تحریم وجود نداشته باشد، شهرهای بزرگ ما مقصد توریسم‌درمانی خواهد شد.

 

مرتضوی با اشاره به اینکه امروز امنیت ایران اسلامی نه برای ایران بلکه برای تمام مسلمانان افتخارآفرین است، گفت: روحیه بسیجی در کشور طنین‌انداز شده و دانشمندان فاضل سکاندار تولید امنیت شده و استکبار جهانی را به چالش می‌کشانند، همانطوری که شهید سردار سلیمانی ما در پاسخ به رجزخوانی ترامپ گفت؛ اگر مرد میدانی وارد شو تا پاسخ بشنوی نه از مردم ایران، نه سپاه و سایر من کفایت می‌کنم.

 

وی اضافه کرد: قدرت نرم ایران اسلامی توانست ملت‌های مظلوم جهان را در قالب یگان رزم زینبیون و حیدریون و با صفوف منظم در کارزار عراق، سوریه و یمن وارد کند، در مقابل گفتند که آمریکا در عراق بالغ بر ۷ تیلیارد دلار هزینه کرد اما پیروز میدان جمهوری اسلامی ایران بود؟ در سوریه تا مدخل ورودی شهر دمشق وارد شدند، سردار دل‌ها سوریه را نجات داد و در آینده‌ای نه چندان دور نظام سلطه رخت خود را از سرزمین یمن خواهد بست و دولت اسلامی با رای ملت در کشور یمن زمام‌داری خواهد کرد اینها توفیقات بزرگی است.

 

مرتضوی خاطرنشان کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی تفکر تجاوز را در حوزه فکری تمام سردمداران زر و زور جهان با چالش جدی مواجه کرده است، ما هم به آزادی رسیدیم و ملت‌های جهان را آزاد کردیم، مشارکت مطلوب و حداکثری مردم در کشور لطف خداست، تمام دنیا امکانات‌شان را در اختیار رژیم بعثی قرار دادند ولی نتوانستند یک وجب از خاک ما را در تصرف داشته باشند.

 

وی تاکید کرد:  رییس‌جمهور دستور دادند برای چند ماموریت عازم استان‌های شمالی باشیم، تا پیگیر موضوعاتی همچون؛ آزادسازی سواحل در چهارچوب قانون باشیم که به قوانین متعددی اشاره دارد که انفال بود و تجاوز به ساحل ازسوی افراد حقیقی و حقوقی درست است و ساحل متعلق به مردم است.

 

مرتضوی با بیان اینکه در این راستا به استانداران دستور دادند آزادسازی به نفع مردم صورت بگیرد و به همکاران در ادارات اعلام کردیم به فرض صحت از موضوع، مالکیت برای نظام بوده و برای مردم است و در صورت واگذاری به بخش خصوصی مشارکت و رونق اقتصادی به دنبال خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: همانگونه که دولت انحصار واکسن را شکست، این موضوع را مدیریت می‌کند، حضور رئیس‌جمهور در اجلاس شانگ‌های، پیگیری رئیس‌جمهور در معاهده اوراسیا و وگو و حضور اخیر در کشور روسیه و فعالیت همکاران در وزارت نفت و تیم اقتصادی دولت برای ساماندهی اقتصاد کشور بسیار چشمگیر است‌، همانگونه که سردار دل‌ها شکست تروریسم را در بازه زمانی معین به رهبری اعلام شد انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک پیام شکست تحریم‌ها و محاصره اقتصادی جمهوری را دولت‌مردان به ملت اعلام کنند.

 

مرتضوی اعلام کرد: مردم ما بدانند خادمان آنها در دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم سر از پا نمی‌شناسند احساسم این است همه دغدغه‌ رئیس‌جمهور نان و جان مردم است که امیدواریم در این بخش شاهد توفیقات روزافزون باشیم.

کد خبر 1143870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha