پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی واقعه‌ای مهم در تاریخ معاصر است

جهانگیری پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را واقعه‌ای مهم در تاریخ معاصر دانست و گفت: دهه فجر نماد دلاوری‌های مردان و زنانی است که در آن دوران در راه آزادی و نجات از ظلم و ستم شاهنشاهی، جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: چهل و سومین سالروز بهار انقلاب اسلامی نشان از عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی و ادامه راه امام خمینی (ره) به عنوان معمار کبیر این انقلاب دارد.

 

فرماندار اندیمشک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را واقعه‌ای مهم در تاریخ معاصر دانست و افزود: دهه فجر نماد دلاوری‌های مردان و زنانی است که در آن دوران در راه آزادی و نجات از ظلم و ستم شاهنشاهی، جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند.

 

وی اذعان کرد: پس از ۴۳ سال از گذشت انقلاب ماندگار امام خمینی (ره) و با درایت‌های مقام معظم رهبری امروز در سراسر ایران اسلامی قطار انقلاب اسلامی جهت کاهش محرومیت‌زدایی در حال حرکت پرشتاب است.

 

جهانگیری تصریح کرد: دهه فجر يادآور رهایی مردمی است که از بند ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی رها شده و با آگاهی انقلابی را رقم زدند که الگوی بسیاری از انقلاب های آزادی‌بخش جهان شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: در طول این ۴۳ سال، دشمن همواره به روش‌های مختلف همچون جنگ و تحریم سعی کرده که مردم ایران اسلامی را نسبت به نظام تضعیف کند اما همیشه در مقابل اراده ملت ایران شکست خورده است.

 

کد خبر 1143939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha