نام ایران با دهه فجر، ورود امام و ۲۲ بهمن شکوه و عظمت یافت

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه دهه فجر دهه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ جهان و ایران است، گفت: نام ایران با دهه فجر، ورود امام و ۲۲ بهمن شکوه و عظمت یافت.

حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهارداشت: تداخل مناسبت دهه فجر و ماه رجب، بر شور و نشاط مردم و جوانان ما افزوده و برای ما درس آموز است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش مردم در سایه وحدت و همدلی در پیروزی انقلاب، افزود: اموز نیز ملت ایران اسلامی در تداوم راه انقلاب باید این وحدت و همدلی را حفظ و تقویت نمایند.

 

وی عنوان کرد: در آن دوران در سایه وحدت و همدلی اقشار مختلف و پیروی از امام راحل  پیروزی شگفت انگیز در ۲۲ بهمن ۵۷ برای ما رقم خورد و این پیروزی با حضور آگانه مردم در صحنه های مختلف انقلاب ادامه دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: مردم همواره با حضور به موقع در صحنه های انقلاب نشان خواهند داد که تا تشکیل یک دولت اسلامی به تمام معنا و جامعه اسلامی که آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی در تار و پود آن رخنه کرده، با پیروی از تدابیر رهبر معظم انقلاب راه نورانی اسلامی، شهدا، صدیقین، جانبازان و ایثارگران را ادامه خواهند داد.

 

وی بر ضرورت خدمت رسانی به مردم و کاهش فشارهای اقتصادی تأکید کرد و گفت: خدمت به مردم به عنوان پشتوانه های نظام و صاحبان اصلی انقلاب و کم کردن فشارهای اقتصادی و معیشتی باید مورد توجه و در اولیت مسئولان قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب در طول این سال ها، اظهارکرد: باید دستاوردهای انقلاب در قالب های مختلف برای مردم به ویژه نسل امروز بازگو شود.

 

وی بیان کرد: دهه فجر دهه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ جهان و ایران است و بهره مندی از این ایام فرصتی مناسب برای بازگو کردن رویدادهای مهم انقلاب و تبیین دستاوردها بین نسل جوان و نوجوان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: نام ایران با دهه فجر انقلاب اسلامی، ورود امام راحل و رقم خوردن ۲۲ بهمن ۵۷، شکوه و عظمت پیدا کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به صدور انقلاب در جهان اسلام اشاره کرد و بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی الگویی برای جهانیان بوده و جهانیان با معارف اهل بیت (ع) آشنایی پیدا کردند.

 

وی با بیان اینکه دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ما متفاوت با جشنی است که در سایر کشور گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن به منزله عید غدیر، فطر و عید قربان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: مردم ما سختی های فراوانی را پشت سر گذاشتند، گرسنگی، تشنگی، زندان و شکنجه متحمل شدند تا به عید فطر و جشن ۲۲ بهمن منتهی شد.

 

وی گفت: پیروزی ملت ایران در۲۲ بهمن، نام امام علی (ع) در جهان گسترش یافت و آموزه‌های نبوی، علوی و فاطمی گسترش پیدا کرد.

کد خبر 1144974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha