پنجمین همایش ملی «اسلام و ارزش های متعالی با تاکید بر عدالت» برگزار می‌شود

پنجمین همایش ملی «اسلام و ارزش های متعالی با تاکید بر عدالت» در محورهای متنوع و با اهدافی همچون زمینه‌سازی برای ارایه اندیشه‌های جدید و کاربردی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه  خبرگزاری شبستان، پنجمین همایش ملی «اسلام و ارزش های متعالی با تاکید بر عدالت» اردیبهشت 1401 به میزبانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می شود.

 

بنا بر این گزارش، برجسته کردن توجه پژوهشگران به ابعاد عدالت از دیدگاه اسلام، زمینه سازی برای ارایه اندیشه های جدید و کاربردی در زمینه ارزش های متعالی اسلام با تاکید بر عدالت، ایجاد بستر مناسب برای بررسی راه های عملی تحقق ارزش های متعالی، ارایه یافته های جدید علمی و رهنمودها با محوریت عدالت اسلامی به سازمان ها، مدیران و معلمان نظام آموزشی کشور و فراهم آوردن بستر مناسب برای تبادل آرا و اندیشه های جدید اهداف این همایش به شمار می رود.

 

همچنین عدالت و تعالیم اسلامی، عدالت و سبک زندگی، عدالت و آموزش، عدالت و علوم، عدالت و فرهنگ محورهای این همایش را تشکیل می دهند.

 

این گزارش می افزاید دریافت چکیده همراه با مقاله کامل از 12 آذر 1400 آغاز شده و آخرین مهلت دریافت مقالات 12 اسفند ماه است.

 

داوری و اعلام نتایج تا 30 فروردین 1401 انجام شده و 15 تا 28 اردیبهشت زمان پیش بینی شده برای ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این همایش است.

 

گفتنی است، دبیرخانه همایش در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به نشانی تهران، لویزان، خیابان شهید شعبانلو واقع شده و تلفن 22970060 نیز برای سهولت ارتباط متقاضیان شرکت در نظر گرفته شده است.

 

 

کد خبر 1145783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha