پویش بچه‌های انقلابی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان کردستان برگزار شد

مدیرکل کانون استان کردستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پویش بچه‌های انقلابی در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به صورت مجازی برگزار شد.

سهیلا شیخی مدیرکل کانون استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر  و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پویش بچه‌های انقلابی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز برگزار شد.

 

 

شیخی خاطر نشان ساخت: قصه گویی از قصه های انقلاب، نقاشی با موضوع گلهای لاله، معرفی کتابهای انقلابی، معرفی شخصیت امام راحل(ره) و شخصیت های انقلابی، معرفی ایام ووقایع بهمن 57 به صورت آنلاین برای کودکان و نوجوانان اجرا شد.

 

 

وی همچنین از برگزاری روزشمار زندگی اجتماعی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) از تولد تا رحلت، شعرخوانی از اشعار امام (ره) داستان و شعرخوانی با موضوع روزهای انقلاب، فیلم زندگی امام خمینی(ره) در برنامه مجازی پویش بچه های انقلابی خبر داد.

 

 

مسئول کمیته کودک و نوجوان استان کردستان در ادامه گفت: برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان با رویکرد برنامه‌های جشن ملی ۱۴۰۰ تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی است.

 

 

شیخی خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها در راستای تبین دستاوردهای انقلاب، آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 

 

گفتنی است، کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر استان کردستان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حضور ادارات و سازمان‌های مختلف استان تشکیل و به اجرای برنامه می‌پردازد.

کد خبر 1145918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha