دشمن توان خود را صرف ناامید کردن مردم ایران کرده است/ باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنیم

حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه دشمن همه توان و وقت خود را برای ناامید کردن مردم گذاشته است، گفت: آنان به دنبال ایجاد فاصله بین مردم با روحانیت، ولایت فقیه، مساجد و غیره هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مراوه تپه، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» امروز در مراسم گرامیداشت انقلاب اسلامی در این شهرستان اظهارکرد: تشکیل حکومت اسلامی و نگهداری از انقلاب از موضوعات اساسی در اندیشه های امام خمینی (ره) بود و امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، دستور جهاد تبیین را صادر کرده‌اند.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه باید رهبر حق را از باطل تشخیص داد، افزود: در طول تاریخ انقلاب های مختلفی رخ داده و جنگ های زیادی هم به وقوع پیوسته و انسان های زیادی هم جان خود را از دست دادند. قریب به اتفاق یا همه رهبران این انقلاب ها خود را برحق می دانستند اما ما باید رهبر حق از باطل را تشخیص دهیم.

 

وی ادامه داد: فصل جداکننده دو تفکر حق و باطل را باید در اندیشه رهبران این قیام ها مطالعه و جستجو کرد. ما معتقدیم اگر این اندیشه الهی، خیرخواهی برای مردم، خدا، پیامبر (ص) و سنت و اهل بیت (ع) بود، آن رهبر برحق است.

 

حجت الاسلام دیلم گفت: امام خمینی (ره) از شروع نهضت یعنی از سال های ۱۳۲۲ و ۱۳۲۳ در سخنرانی و دست نوشته هایش، غیر از خدا، توحید، پیامبر و اهل بیت، اعتقاد به معاد و غیره چیز دیگری وجود ندارد. این اندیشه از فطرت انسانی بلند می شود و برای همین دم‌ مسیحایی امام خمینی (ره) را همه شنیدند و پذیرفتند.

 

وی اظهارکرد: در این ایام باید اندیشه های امام خمینی (ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازخوانی کنیم و قله های عزت را ببینیم. دشمن همه توان و وقت خود را برای ناامید کردن مردم گذاشته است. آنان به دنبال ایجاد فاصله بین مردم با روحانیت، ولایت فقیه، مساجد و غیره هستند.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: دشمنان کم کاری، عقب ماندگی ها و ضعف های کوچک را بزرگ‌ می شمارند اما دستاوردهای عظیم این مردم را در هر حوزه ای از هسته ای تا موشکی، از علمی تا فرهنگی و غیره را کوچک نشان می دهند تا مردم ناامید شوند و دست از انقلاب بردارند.

 

 

کد خبر 1146357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha