ارتش برخاسته از نظام اسلامی و نقطه اتکاء ملت است

زیویار، با بیان اینکه ارتش برخاسته از نظام اسلامی و نقطه اتکاء ملت است، گفت: امروز ارتش از منافع ملی، استقلال و مرزهای کشور دفاع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، در نشست فرماندهان ارشد نظامی آجا در لرستان که به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و روز نیروی هوایی، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی داشته و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، ایجاد ساختار و تشکیل نهادهای جدید به پشتوانه انقلاب از جمله این دستاوردها است.

 

استاندار لرستان افزود: نیروهای مسلح در طول تاریخ همواره تحت عناوین مختلف به‌منظور حفاظت از استقلال کشور وجود داشته‌اند که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از دستاوردهای مهم انقلاب متحول شدن ارتش بود.

 

وی با اشاره به اینکه در جریان انقلاب ارتشی که به‌ظاهر بنا بود فدایی سلطنت باشد به ملت پیوست و باطن خود را در اختیار رهبری دینی قرارداد که از بطن مردم برخاسته بود، عنوان کرد:  ارتش با شعار فدای ملت و در جایگاه واقعی خود قرار گرفت.

 

زیویار با اشاره به اینکه ارتش پس از انقلاب هم در جریان هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرد، اظهارداشت: امروز ارتش برخاسته از نظام اسلامی و نقطه اتکاء ملت، رکن استقلال و صیانت کننده مرزها و حافظ چهارچوبه سرزمینی کشور و از منافع ملی دفاع می‌کند.

 

زیویار رمز موفقیت در پیروزی انقلاب را وجود اراده الهی پشت سر این انقلاب خواند و افزود: به علت اراده ملت ایران و اینکه پشتیبان آن ایمان و اراده الهی است، دشمن از آرمان‌های انقلاب می‌ترسد.

کد خبر 1146521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha