تبیین درست دستاوردهای انقلاب اسلامی امید در جامعه را افزایش می دهد

سرهنگ پویامنش گفت: وقتی برای مردم دستاوردهای انقلاب را درست تبیین نکنیم دشمن آمده تریبون را به دست گرفته و مسائل انحرافی مطرح کرده و مردم را ناامید می کند در حالی که اگر دستاوردهای انقلاب را تبیین کرده و این بالندگی و شکوه دیده شود امید در بین مردم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سرهنگ «الماس پویامنش» در نشست تخصصی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که امروز (چهارشنبه 20 بهمن) توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان در بستر فضای مجازی برگزار شد، بیان کرد: تنها انقلابی که چهار دهه با قدرت پیش رفته و با قدرت روی اصول خود باقی مانده است، انقلاب اسلامی است.

 

معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: جمهوری اسلامی با دستاوردهای عظیم و گرانسنگ خود توانسته دست غربی ها را کوتاه کند و دشمنان زمانی آمال و آرزوهای خود را در کشوری که مستعمره بیگانگان بوده دنبال می کردند و امروز با این نگاه که این امکانات و ظرفیت ها از دست رفته، در اتاق های فکر خود بر علیه حکومتی که ادعای مردم سالاری دینی دارد، نقشه می کشند.

 

وی افزود: دشمن با برنامه ریزی های دقیق نسل جدید را نشانه گرفته و با جنگ روایت ها حتی به دنبال تحریف بیانیه گام دوم است بنابراین وظیفه سنگینی در این راستا داریم.

 

سرهنگ پویامنش با اشاره به شگردهای دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی اظهار کرد: نخستین شگرد دشمنان ممانعت است یعنی از تحقق عملی اصول انقلاب ممانعت کرده و با فعال سازی نفوذی ها، تحریم، تهاجم فرهنگی و ایجاد وضعیت بد اقتصادی مردم را از انقلاب ناامید کنند.

 

وی تأکید کرد:  شگرد دیگر دشمنان تغییر است یعنی فروپاشی اصل گفتمان انقلاب اسلامی و در مقابل گفتمانی بر اساس تفکرات لیبرالی، منافقان و اپوزیسیون روی کار آورند، اینها برنمی تابند حکومتی بر اساس شریعت و مردم سالاری دینی پیش رود و آنها درصدد هستند تفکرات نفوذی و غرب گرایان لیبرال را به وجود آورند. 

 

معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین توضیح داد: اقدام و شگرد دیگر دشمنان تحریف و استحاله است به طوری که موضوعاتی را امروز مطرح می کنند که باید نظم نوین جهانی را مورد توجه قرار داده و زیریوق استکبار جهانی قرار گیرید و دشمن به دنبال این است نسل پنجم انقلاب را بر اساس آموزه های خود پیش ببرد تا آنها نقشه راه را برای ما ترسیم کنند و هر زمانی دوست داشتند بر ما حکومت کنند.

 

وی گفت: شگرد دیگر د شمن فراموش کردن است و به دنبال این است روایت های انقلاب بازخوانی نشود.

 

سرهنگ پویامنش در ادامه اظهار کرد: امروز دشمنان از مو لفه های قدرت ما می ترسد از مقاومت فعال ما واهمه دارد از اتحاد جمهوری اسلامی در منطقه، از حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حشدالشعبی در عراق واهمه دارند و می داند ایران این کمربند مقاومت فعال را دارد تقویت می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: اگرچه ما مشکلات معیشتی و اقتصادی داریم اما وقتی برای مردم دستاوردهای انقلاب را درست تبیین نکنیم دشمن آمده تریبون را به دست گرفته و مسائل انحرافی مطرح کرده و مردم را ناامید می کند در حالی که اگر دستاوردهای انقلاب را تبیین کرده و این بالندگی و شکوه دیده شود امید در بین مردم افزایش می یابد.

 

معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: ما باید به صورت درست و دقیق بیانیه گام دوم انقلاب را که موضوعات اساسی را مطرح کرده و راهگشا است را مطرح کنیم و جهاد عالمانه در تبیین شکل گیرد و هر ساله در دهه فجر با قدرت دستاوردها را مطرح کنیم.

کد خبر 1146559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha