حضور مردم در راهپیمایی امروز تجلی عمل هوشمندانه ملت ایران است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با قدردانی از حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف انقلاب به ویژه راهپیمایی امروز، گفت: این حضور تجلی عمل هوشمندانه ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(22بهمن)، در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نما وحدت و ایستادگی پای آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: این حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از نشانه‌های بارز لحظه شناسی و هوشمندانه عمل کردن ملت ایران اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ معجزه بود، عنوان کرد: با وجود دسیسه های مختلف دشمن در طول این سال ها علیه انقلاب، ۴۳ ساله شدن آن معجزه بزرگتری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: دشمنان زورگو در این سالیان تمام توان داخلی و خارجی خود را به میدان آورند، اما با درایت و تیزبینی رهبری و به پشتوانه مردم انقلاب اسلامی ماندگار شد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تبعیت از سیره معصومان شکل گرفته است، گفت: امروز باید دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شود و با تربیت نسلی انقلابی در مسیر انقلاب گام برداشت.

 

امروز جمهوری اسلامی ایران در کانون توجه آزادگان جهان قرار دارد

 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در کانون توجه آزادگان جهان قرار دارد، اظهار کرد: جوانان انقلابی کشور را در آشوب های داخلی و هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم با تکیه بر فرهنگ ها و آموزه های معنویی و عاشورایی و حسینی به فرماندهی شهید سلیمانی حفظ کردند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن در باب جنگ ترکیبی دشمن رسانه های معاند اسلام و ایران دروغ هایی اشکار و عیان را به کار می گیرند تا مردم را ناامید کنند، گفت: بیان دستاوردهای انقلابتوطئه های دشمن را خنثی می کند.

 

خدمت به مردم سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی مردم را پشتوانه و سرمایه های انقلاب خواند و با تأکید بر تلاش برای رفع مشکلات مردم، یادآور شد: خدمتگزاران ملت ایران واقع گرا هستند، نقاط ضعف خود را می دانند و خدمتگزاران مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ گاه بر مشکلات مردم چشم خود را نبسته اند.

 

وی بیان داشت: نظام ما بر رفع این مشکلات توجه دارد و باید از این گردنه ها عبور کند تا مردم در امر معیشت دچار گشایش شوند.

 

کد خبر 1147377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha