قدرت ایران همواره در خدمت ثبات و امنیت منطقه بوده است

سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان گفت: ایران خواهان صلح و امنیت برای همه کشورهای منطقه است و قدرت جمهوری اسلامی همواره در خدمت ثبات و امنیت منطقه و دوستانمان بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید عباس موسوی در مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در باکو که به‌صورت مجازی برگزار شد، بر دیپلماسی متوازن و پویا در روابط با کشورها و اولویت داشتن همسایگان در توسعه این روابط تأکید کرد.

 

سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان گفت: ایران خواهان صلح و امنیت برای تمامی کشورهای منطقه به‌ویژه همسایگان است و هر گاه صحبت از جمهوری آذربایجان شده، آرزوی ما صلح، امنیت، ثبات و آرامش همیشگی برای این کشور همسایه و برادر بوده است.

 

موسوی خاطر نشان کرد: همانگونه که همواره به درستی گفته می‌شود، برادری و دوستی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان با توجه به پیوندهای مشترک مذهبی، فرهنگی و تاریخی دو کشور، به‌طور ذاتی ابدی است.

 

«شاهین مصطفی‌یف» معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان نیز به‌عنوان مهمان ویژه چهل و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، به‌صورت برخط سخنرانی کرد.

کد خبر 1147495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha