دشمن با تکنولوژی نوین به جنگ اعتقادات آمده‌ است

مرحبا با بیان‌اینکه دشمنان امروز با تکنولوژی نوین به جنگ اعتقادات آمده‌اند،گفت: جوانان فعال در این حوزه باید با تکنولوزی و تولید محتواهای ویژه به جنگ دشمنان بروند و آنان را در رسیدن به اهداف‌شان ناکام بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «غلامرضا مرحبا» امروز(پنجشنبه، ۲۸ بهمن) در آیین معارفه امام جمعه جدید این شهرستان که در محل سالن حضرت نبی‌اکرم(س) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: دشمنان امروز با تکنولوژی نوین به جنگ اعتقادات آمده‌اند.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: جوانان و دست‌اندرکاران فعال در این حوزه باید با تکنولوزی و تولید محتواهای ویژه به جنگ دشمنان بروند و آنان را در رسیدن به اهداف‌شان ناکام بگذارند.

 

وی با بیان‌اینکه نهاد نماز جمعه محلی برای دفاع و جهاد است، تصریح‌کرد: این نهاد مقدس محلی برای تبادل افکار و اداره جامعه اسلامی است.

 

مرحبا در ادامه بر لزوم پرشور کردن صفوف نماز جمعه هر هفته نسبت به قبل تاکید کرد.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمانی مقام معظم رهبری از شبیخون فرهنگی صحبت و خطرات آن را گوشزد کردند، اضافه‌کرد: امروز به خوبی فرمایش معظم له را مشاهده می کنیم.

 

وی ادامه داد: امام جمعه رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا است و باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشد.

 

مرحبا با بیان‌اینکه وحدت خوبی بین مسئولان آستارا وجود دارد، خاطرنشان‌کرد: همه در کنار هم برای برطرف کردم مشکلات مردم گام برخواهیم داشت.

 

*علما نماد همبستگی در جامعه هستند

«عنایت رضایی‌پور» نیز در این آیین، اظهارکرد: علما نماد همبستگی در جامعه هستند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه نهاد نماز جمعه یک نهاد مقدس است، افزود: ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند.

 

وی به ترویج اخلاق در جامعه به عنوان یکی از وظایف ائمه جمعه با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد.

 

رضایی‌پور مهم‌ترین نقش امام جمعه جوان و انقلابی را جذب جوانان‌ در این عصر توطئه‌پردازی دشمن دانست و خاطرنشان‌کرد: برای برطرف کردن مشکلات و تقویت زیر ساخت‌ها با کمک امام جمعه محترم گام بر می‌داریم.

 

گفتنی است، در پایان این آیین حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی به عنوان امام جمعه جدید بندر مرزی آستارا معارفه شد.

 

 

 

کد خبر 1149161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha