ارتقاء فرهنگ عمومی، رویکرد متولیان فرهنگی در استان زنجان است

حسنی با تأکید بر اینکه باید رویکرد جدید دولت ومتولیان فرهنگ حرکت در مسیر ارتقاء فرهنگ عمومی باشد، گفت: باید بایک دلی دست در دست هم دهیم تا فرهنگ را از مظلومیت خارج کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در دیدار با امام جمعه ابهر به مقوله فرهنگ و هنر از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان در ابتدا به موضوع تهاجم فرهنگی و سپس از تعبیر شبیه خون فرهنگی برای حمله دشمن استفاده کردند و سپس هم موضوع ناتوی فرهنگی از سوی ایشان مطرح شد، تعابیری که وظیفه ما را صد چندان افزایش می دهد.

 

امرالله حسنی با تأکید بر اینکه باید رویکرد جدید دولت ومتولیان فرهنگ حرکت در مسیر ارتقاء فرهنگ عمومی باشد، گفت: باید بایک دلی باید دست در دست هم دهیم تا فرهنگ را از مظلومیت خارج کنیم.

 

وی هدف اصلی حضور در شهرستان هادر راستای عدالت فرهنگی عنوان کرد و گفت: اعتبار لازم در حوزه آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافته است که در این رابطه انتظار همکاری موسسات را داریم.

 

در این دیدارحجت الاسلام مرادپور گفت: وظیفه همه افراد دارای تریبون از جمله اصحاب فرهنگ و هنر، موضوع جهاد تببین و فعالیت در این حوزه است.

 

امام جمعه ابهر تصریح کرد: این یک عیب است که بعد از ۴۳ سال نتوانسته ایم دستاوردهای جمهوری اسلامی را تبیین کنیم.

 

وی با بیان اینکه گیر کار ما این است که در بحث شورای فر هنگ عمومی نظریه واحد نداریم که به آن اجماع برسیم خواستار جدیت در بحث شورای فرهنگ عمومی شد.

 

حجت الاسلام مرادپور تصریح کرد: باید مسائل و مشکلات اصلی رو در این شورا مطرح گردد نه اینکه دستگاهها وظایف به جامانده خود رو دراین شورا مطرح کنند.

 

کد خبر 1149720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha